سیاست / شناسه خبر: 86033 / تاریخ انتشار : 1401/1/16 11:51
|

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های پارس در نشست با مسئولان کمیته امداد

بوشهریها| توانمند سازی جامعه پیرامونی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در اولویت قرار دارد

بوشهری ها / به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حجت نظری، رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های پارس پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر کل و معاونان کمیته امداد استان بوشهر ضمن خدا قوت و تشکر از اقدامات کمیته امداد برای خدمت رسانی به محرومان، بر لزوم مشارکت و هم افزایی با این نهاد برای رفع کمبودها تاکید کرد و گفت: شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی از مشارکت در اجرای برنامه های هدفمند در جهت بهبود وضعیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حمایت می نمایند.
🔹وی در ادامه مسئولیت های اجتماعی را وظیفه دینی و شرعی شرکت های پتروشیمی عنوان کرد و بیان داشت: در این شرایط سخت اقتصادی اگر بتوانیم گرهی از کار مردم و نیازمندان باز کنیم از هر عباداتی بالاتر است.
🔹رئیس شوراری راهبردی پتروشیمی های پارس ضمن برشمردن بخشی از اقدامات شورای راهبردی شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: توانمندسازی جامعه پیرامونی و مشارکت با جامعه پیرامونی در اجرای پروژه‌های منطبق با اصول توسعه پایدار در عمل به مسئولیت اجتماعی در اولویت قرار دارند.
🔹نظری خاطر نشان کرد: شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سال های گذشته در حوزه مسئولیت های اجتماعی و تامین ملزومات بهداشتی و تجهیزات درمانگاهی و بیمارستان ها، و همچنین کمک به رفع نیازمندی های قشر نیازمند جامعه پیرامونی گام های خوبی برداشته است.
🔹وی با اشاه به عملکرد سال گذشته شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس افزود: ۸۹ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ تاکنون از سوی این شورا در زمینه مسئولیت اجتماعی سرمایه‌گذاری شده است.
🔹رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس گفت: سرمایه‌گذاری این شورا در زمینه مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
🔹دکتر نظری یاد آور شد: همدلی و همصدایی در مجموعه های پتروشیمی برای کمک به محرومیت زدایی و تلاش های کمیته امداد در این زمینه وجود دارد و من به نیابت از شرکت های پتروشیمی منطقه پارس از تلاش های کمیته امداد در محرومیت زدایی و خودکفایی نیازمندان منطقه قدردانی میکنم.
🔹وی در پایان  اظهار داشت: امیدوارم با همت همه مسئولین و با رویکردی که در حوزه خودکفایی مددجویان وجود دارد، روز به روز شاهد کاهش تعداد خانوارهای نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی باشیم.
🔸 محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ابتدای این نشست گزارشی از تعداد مددجویان و همچنین وضعیت کنونی و شرایط افراد تحت پوشش ارائه کرد و گفت:  از اهتمام پتروشیمی های منطقه پارس به حوزه مسئولیت های اجتماعی و کمک به جامعه محرومین حوزه پیرامونی این منطقه کمال تشکر و قدردانی را دارم.
🔸وی در ادامه اظهار داشت: در یک سال گذشته اقدامات خوبی توسط شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سطح شهرستان های جنوبی استان بوشهر انجام شده است و امیدوارم با نگاه مثبت مدیران شرکت های مستقر در منطقه شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.
🔸مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اذعان کرد: در بین همه اقدامات عام المنفعه و خیرخواهانه شورای راهبردی، خرید ۲۰۰۰ تبلت دانش آموزی، اهدای ۱۰۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده های نیازمند منطقه و مشارکت در ۲۲۰ واحد مسکونی مددجویی در چهار شهرستان جنوبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اثرات بسیار خوبی در پی داشته است.
🔸وی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با یک همدلی و هم افزایی مضاعف بتوان مسائل و مشکلات جامعه محروم و نیازمند پیرامونی شرکت های پتروشیمی را مرتفع نمود به گونه ای که اعلام شود دیگر هیچ نیازمندی در آن منطقه پیدا نمی شود.

 

کلیدواژه

راهبردی پتروشیمی

رئیس شورای

مسئولان کمیته امداد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی