سیاست / شناسه خبر: 86405 / تاریخ انتشار : 1401/2/1 19:53
|

مشاوران جدید فرماندار دشتستان معارفه شدند+ تصاویر و جزییات

بوشهری ها/ اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان یکم اردیبهشت ماه در جلسه معارفه مشاوران خود گفت: همه ما وظیفه داریم به صورت جدی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

بوشهری ها/ اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان یکم اردیبهشت ماه در جلسه معارفه مشاوران خود گفت: همه ما وظیفه داریم به صورت جدی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

صادق بوستانی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی دولت مانع زدایی است، اظهار کرد: در دشتستان باید با استفاده از تجربیات بزرگان و سیاست گذاران برای رسیدن به این هدف  تلاش کرد تا این مهم با برنامه ریزی در سطح شهرستان دنبال می شود.

وی با اشاره به احیا  تعاونی مرزنشینان و تقویت و بهینه سازی دیگر تعاونی ها افزود: با پیگیری هایی که در جهت تقویت تعاونی ها  در کشور داشتم تصمیم بر تقویت تعاونی ها گرفته شد، از این رو بهمن شمسی که تجربه خوبی در این خصوص داشت انتخاب کردیم و این فرد به عنوان مشاور فرماندار در امور تعاونی ها انتخاب شده است.

سرپرست فرمانداری دشتستان ادامه داد: با توجه به سابقه فعالیت سرهنگ کریم جماعتی نماینده سپاه در بسیج ادارات این فرد به عنوان مشاور فرماندار در امور اجرایی انتخاب شده است.

وی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به تعامل خوب جماعتی با ادارات و دستگاه های اجرایی  در خصوص کاهش مشکلات مربوطه این فرد را انتخاب کردیم.

بوستانی با اعلام اینکه مشاوران من برای پیگیری و رفع مشکلات مردم اختیارشان در حد معاون  است ادامه داد: با توجه به نیاز یک مشاور امنیتی و انتظامی، مسئول کانون بازنشستگان نیروی انتظامی نعمت الله کره بندی نیز به عنوان مشاور فرماندار در امور انتظامی و امنیتی معرفی می گردد.

بر اساس این گزارش، بهمن شمسی به عنوان مشاور فرماندار در امور تعاونی ها، سرهنگ کریم جماعتی به عنوان مشاور فرماندار در امور اجرایی و نعمت الله کره بندی نیز به عنوان مشاور فرماندار در امور انتظامی و امنیتی معارفه شد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

مشاور فرماندار

صادق بوستانی

معارفه

مشاور

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی