سیاست / شناسه خبر: 86512 / تاریخ انتشار : 1401/2/6 17:07
|

منطقه مورد نظر در دسترس نمی باشد!/نارضایتی اهالی روستای جمیله از قطعی اینترنت و بی توجهی مسئولین

بوشهری ها /اسماء بوستانی: چند روزی است که اختلال در خط موبایل و اینترنت اهالی روستای جمیله از بخش ارم دشتستان مردم این روستا را رنج می دهد و باعث نارضایتی اهالی این روستا شده است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: چند روزی است که اختلال در خط موبایل و اینترنت اهالی روستای جمیله از بخش ارم دشتستان مردم این روستا را رنج می دهد و باعث نارضایتی اهالی این روستا شده است.

دهیار روستای جمیله در گفتگو با پایگاه خبری بوشهری ها در این خصوص می گوید: روستای جمیله از بخش ارم  شامل 100  خانوار و  قریب به 300 نفر جمعیت است. تنها راه ارتباطی اهالی این روستا تلفن موبایل و اینترنت بود که اکنون حدود یک هفته است آنتن موبایل و اینترنت این روستا به دلیل نوسانات برق قطع شده است و این قطعی در کارهای روزمره مردم اختلال ایجاد کرده است.

بصیری با اعلام اینکه در خصوص رفع قطعی برق از نهادهایی چون نمایندگی ایرانسل و دفتر فناوری پیگیر بوده ام عنوان کرد: پیگیری های من در نمایندگی ایرانسل تا حدودی بررسی شد اما نتیجه مطلوب دریافت نشد اما دفتر فناورری در این خصوص  پاسخگو نبود.

وی افزود: مشکل آنتن دهی این روستا مربوط به این چند روز نیست، سال گذشته نیز مردم این روستا حدود یکماه از قطعی تلفن رنج می بردند، با توجه به اینکه در این روستا تلفن ثابت نیز وجود ندارد با قطع شدن آنتن موبایل و اینترنت مردم در شرایط بسیار سختی بسر می برند.

بصیری با اعلام اینکه روستای جمیله در حوزه ارتباطات مورد بی مهری و بی توجهی مسئولین شهرستانی و استانی قرار گرفته ادامه داد: درحالی‌که از روستاهای سایر نقاط کشور خبرهای بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت به گوش می‌رسد مردم روستای جمیله اما هنوز برای برقراری یک ارتباط تلفنی باید منتظر منجی باشند.

وی در پایان خواستار پیگیری و رفع مشکل ارتباطی این روستا توسط مسئولین شد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

قطعی آنتن

قطعی اینترنت

روستای جمیله

بخش ارم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی