سیاست / شناسه خبر: 86573 / تاریخ انتشار : 1401/2/8 13:50
|

دعوت سرپرست فرمانداری دشتستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

بوشهری ها /در آستانه روز قدس، صادق بوستانی، سرپرست فرمانداری دشتستان، از عموم مردم شریف دشتستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و اعلام برائت از مستکبران عالم دعوت بعمل آورد. متن این پیام به شرح

بوشهری ها /در آستانه روز قدس، صادق بوستانی، سرپرست فرمانداری دشتستان،  از عموم مردم شریف دشتستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و اعلام برائت از مستکبران عالم دعوت بعمل آورد. متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

روز قدس یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، مسلمانان جهان را به اتحاد و همدلی به عنوان یک عنصر حیاتی و راهبردی که همان وحدت و یکپارچگی مسلمین در برابر ظالمان عالم است فرا خواند و مقام معظم رهبری، تنها راه ‌ریشه‌کن ‌کردن‌ این‌ رژیم غاصب را مقاومت ‌و مبارزه ‌دانست‌.

اینجانب ضمن تاکید بر تعظیم و تکریم این روز الهی از عموم ملت ایران بویژه مردم شریف شهرستان دشتستان دعوت بعمل می آورم همچون سالهای گذشته با حضور پرشور خود در عرصه استکبار ستیزی و راهپیمایی روز قدس، جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در فلسطین را محکوم کرده و این روز عظیم را پاس بدارند.

صادق بوستانی
سرپرست فرمانداری دشتستان

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرمانداری دشتستان

صادق بوستانی

راهپیمایی روز قدس

روز قدس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی