سیاست / شناسه خبر: 86664 / تاریخ انتشار : 1401/2/15 09:27
|

اشتغال جوانان بومی در صنایع پارس جنوبی با جدیت دنبال می‌شود

بوشهریها| نماینده جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال جوانان بومی در صنایع پارس جنوبی با جدیت دنبال می‌شود.

بوشهری ها /

اشتغال جوانان بومی در صنایع پارس جنوبی با جدیت دنبال می‌شود
حجت‌الاسلام شیخ‌موسی احمدی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر پتروشیمی در عسلویه اظهار داشت: درایت جوانان کشور در مهندسی معکوس و تبدیل تهدید تحریم به فرصت اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند بومی که نمونه‌های شاخص آن در کانون پیشگامان انرژی مشاهده می‌کنیم، موجب جهش اقتصادی و توسعه صنعتی کشور در حوزه انرژی خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس لزوم رسیدگی به محیط پیرامونی و تأمین شغل برای جوانانی که صیادی و کشاورزی و شغل‌های پدری خود را از دست رفته می‌بینند، ضروری دانست و از مدیران این شرکت خواستار توجه جدی به این موضوع شد.

در این نشست مقرر شد با هماهنگی مشاور نماینده جنوب استان در امور اشتغال و واحد اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نسبت به معرفی نیروهای مورد نیاز این شرکت در پروژه‌ها و فعالیت‌های آینده اقدام شود.

بازدیدهای میدانی نماینده جنوب بوشهر در مجلس از پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در این منطقه از ابتدای سال‌جاری با شتاب بیشتری دنبال می‌شود تا بتوان بیش از پیش از اشتغال جوانان بومی در این شرکت‌ها حمایت کرد.

کلیدواژه

حجت‌الاسلام شیخ‌موسی احمدی

نماینده جم

پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی