سیاست / شناسه خبر: 86666 / تاریخ انتشار : 1401/2/15 09:37
|

ظرفیت مراکز اقامتی استان بوشهر تکمیل شد

بوشهریها| جمالی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، با هماهنگی گروه‌های نظارتی در معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری، بازدیدهای میدانی از تاسیسات اقامتی را به طور مستمر در دستور کار داریم.

بوشهری ها /

 ظرفیت مراکز اقامتی استان بوشهر تکمیل شد

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: این استان در تعطیلات عید فطر پذیرای هزاران مسافر از نقاط مختلف کشور است، که با توجه به استقبال خوب گردشگران، ظرفیت مراکز و تاسیسات اقامتی استان به طور ۱۰۰ درصد تکمیل شده است.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر  روز پنجشنبه به نقل از وحید جمالی افزود: آب و هوای مطبوع این روزهای استان در کنار جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، باعث شده است تا گردشگران در تعطیلات عید فطر بوشهر را به‌ عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان گفت: با توجه به افزایش ورود مسافر به استان در قالب مسافرت با خودرو شخصی و همچنین ورود تورهای گردشگری، تمامی هتل‌ها، بوتیک هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، بوم‌گردی‌ها و خانه‌های مبله دارای مجوز بوشهر به‌ طور کامل در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

جمالی به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی در شهرستان گناوه نیز اشاره کرد و افزود: بندر گناوه به دلیل قابلیت تجاری بالایی که دارد همیشه یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور بوده و با توجه به استقبال خوب مسافران در تعطیلات عید فطر و پر شدن تخت‌های اقامتی در این بندر، مدارس نیز به ظرفیت‌های اقامتی این شهرستان اضافه شده است.

کلیدواژه

اقامتی استان بوشهر

جمالی

مطلوب به گردشگران،

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی