سیاست / شناسه خبر: 86693 / تاریخ انتشار : 1401/2/17 09:45
|

عملیات ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از آغاز ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و گفت: در اجرا این طرح ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و تخفیف هزینه نظام مهندسی و پرو

بوشهری ها /

 
عملیات ساخت 2500 واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز شد + فیلم

علیرضا مقدم با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرها و روستاها یکی از سیاست‌های دولت انقلابی و مردمی است اظهار داشت: ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت بر عهده بنیاد مسکن است گفت: تاکنون در این شهرها ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: در اجرا این طرح 300 میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت و تخفیف هزینه نظام مهندسی و پروانه ساخت ارائه می‌شود.

مقدم از اجرا طرح بهسازی مسکن روستایی خبر داد و بیان کرد: در اجرا این طرح امسال 2 هزار و 180 واحد مسکونی روستایی بهسازی و نوسازی می‌شود که در قالب طرح مقاوم‌سازی اجرایی شده است.

وی از افزایش تسهیلات بانکی برای اجرا طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی خبر داد و افزود: وام مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با سود 5 درصد پرداخت می‌شود از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافته است که نقش مهمی در تسریع این طرح دارد.

منبع: تسنیم

کلیدواژه

علیرضا مقدم

واحد مسکونی

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی