سیاست / شناسه خبر: 86711 / تاریخ انتشار : 1401/2/17 13:32
|

12هزار نیروی تخصصی در گروه‌های جهادی استان بوشهر فعالیت دارند

بوشهریها| فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بیش از ۱۲ هزار نیروی تخصصی در گروه‌های جهادی استان بوشهر فعالیت دارند.

بوشهری ها /

۱۲ هزار نیروی تخصصی در گروه‌های جهادی استان بوشهر فعالیت دارند
سردار علی رزمجو صبح شنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به عضویت و خدمات دهی ۱۲ هزار و ۶۱۰ نفر از نیروهای تخصصی در گروه‌های جهادی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این استان هزار و ۲۶۱ گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر از اجرای ۱۹۲ پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: در اجرا این پروژه‌ها ۳۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شد.

وی بیان کرد: از جمله طرح‌های اجرا شده در سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان بوشهر می‌توان به ساخت جاده بین مزارع، استخر ذخیره آب، آب انبار، آسفالت معابر، احداث و نوسازی حسینیه، مساجد و واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد اشاره کرد.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه بسیج سازندگی منشأ خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی بوده است تصریح کرد: این نهاد با داشتن تخصص‌های مختلف آمادگی لازم برای اجرا طرح‌ها و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نهادها دارد.

 

کلیدواژه

فرمانده سپاه امام صادق

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

گروه‌های جهادی استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی