سیاست / شناسه خبر: 86723 / تاریخ انتشار : 1401/2/18 10:34
|

عبور از شرایط کنونی کشور نیازمند همدلی و وحدت است

بوشهریها| امام جمعه بندر ریگ گفت: عبور از شرایط کنونی کشور نیاز به همدلی و همراهی وحرکت‌های جهادی و انقلابی، برنامه ریزی دقیق برای مقابله با توطئه های دشمنان دارد.

بوشهری ها /

عبور از شرایط کنونی کشور نیازمند همدلی و وحدت استا

حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با رویکرد تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه اظهار داشت: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست امام راحل و با نثار خون شهدا آبرو و شرافت کسب کرد و در این برهه نیز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است و همه آزادی خواهان جهان امید وار به این نظام مقدس اسلامی هستند.

امام جمعه بندر ریگ افزود: در فضای سیاسی و مجازی این روزهای کشور جریان نفاق و تشنه به خون نظام مقدس اسلامی در راستای اهداف پلید خود درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند. که با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید فضای تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را به عنوان ارزشی والا و یک فضای اتحاد و همدلی و وحدت بین همه جناح‌ها و مردم دنبال کنیم.

وی بیان کرد: اگر تبیین درستی در مورد دستاوردهای نظام اسلامی صورت گیرد و شاخص‌ها و مؤلفه‌های قدرت نظام مقتدر و قدرتمند به درستی تبیین شود قطعاً اتحاد و همدلی بیش از پیش را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: یک نظام قدرتمند دارای مؤلفه‌های زیادی از جمله امنیت، اقتدار، مسائل علمی و پیشرفت است و همگی از مؤلفه‌های قدرت هستند که باید مورد توجه قرار گرفته و برجسته و بازگو شوند.

عبور از شرایط کنونی کشور نیازمند همدلی و وحدت است

وی ادامه داد: در همین روزهای اخیر برخی از منافقان و افراد معلوم الحال در یک مسئله اقتصادی با دشمنان همراهی کردند اگر چه نظام اسلامی با وجود این همه تحریم و فشار اقتصادی مقتدر ایستاده است و دشمنان نیز به این ایستادگی ذهان دارند و ایستادگی در شرایط تحریم کنونی شاخص بسیار مهمی است.

وی گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما مسئولان عطا فرموده که نباید از این فرصت و نعمت برای لحظه‌ای غافل بود.

امام جمعه بندر ریگ بیان کرد: آنچه می‌تواند امروز برگ برنده نظام مقدس اسلامی و محور مقاومت و فضای به وجود آورنده یک اتحاد و همدلی در کشور و فضای محور مقاومت باشد حرکت‌های جهادی و انقلابی و لحظه‌ای غافل نشدن از مسئولیت‌های خطیری و سنگین که بر عهده ما مسئولان قرار دارد است و این نکته را باید مدنظر قرار داد که نظام جمهوری اسلامی این دوره جدید، دوره حساسی را تجربه می‌کند

وی گفت: عبور از دوره حساس و شرایط کنونی کشور نیاز به همدلی و همراهی وحرکت‌های جهادی و انقلابی، برنامه ریزی دقیق برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دارد.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: روزهای آغازین خدمت دولت سیزدهم با گام دوم انقلاب اسلامی همزمان شده است و قطعاً مهمترین برنامه این دولت باید در راستای تحقق محورهای اساسی و اصلی بیانیه گام دوم حرکت کند که حرکت‌های بسیار مهم و ارزشمندی را در این راستا از دولت شاهد هستیم.

در پایان این آئین از تلاش‌های دانیال اسفندیاری تقدیر و محمد اسدی به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه معارفه شد

کلیدواژه

امام جمعه

شرایط کنونی

حجت الاسلام سید

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی