سیاست / شناسه خبر: 86739 / تاریخ انتشار : 1401/2/19 08:53
|

شهرها و روستاهای استان بوشهر با محرومیت‌های فراوانی روبرو هستند

بوشهریها| نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهرها و روستاهای استان بوشهر با محرومیت‌های فراوانی روبرو هستند که باید برای رفع این محرومیت‌ها تلاش اساسی انجام شود.

بوشهری ها /

شهرها و روستاهای استان بوشهر با محرومیت‌های فراوانی روبرو هستند
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست با جهادگران استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر جهادگران اقدامات بسیار خوبی را در راستای ارائه خدمات به مردم و رفع محرومیت‌ها داشته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان بوشهر بیان کرد: این گروه‌های جهادی نقش بسیار مهمی را در رفع محرومیت داشته‌اند و همیشه پای کار برای مردم هستند.

امام جمعه بوشهر بر لزوم حرکت در مسیر توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در سطح استان تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که برای رفع محرومیت استان به صورت دانش‌بنان فعالیت نشود، مشکلات استان هیچ گاه حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر منطقه ویژه علم و اقتصاد در ایران است خاطرنشان کرد: لازم است از این ظرفیت استفاده شود تا با تولید ناخالص ملی علاوه بر محرومیت‌زدایی بتوان به اقتصاد ملی نیز کمک شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم برنامه‌ریزی اصولی و دقیق برای رفع محرومیت‌های استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: سند کلان رفع محرومیت استان بوشهر باید به صورت منطقه‌ای تدوین شود.

وی به محرومیت‌های فراوان استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: استان بوشهر به دلایل گوناگون دچار یک محرومیت و فقر گسترده به ویژه در روستاها و حواشی شهرها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: هرچقدر از مرکز استان دورتر می‌شویم این فقر و محرومیت گسترده‌تر می‌شود و این در حالی است که استان بوشهر، پایتخت انرژی ایران، سومین اقتصاد ایران و نخستین استان در تولید درآمد سرانه است.

 

کلیدواژه

نماینده ولی فقیه

روستاهای استان بوشهر

محرومیت‌های فراوان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی