سیاست / شناسه خبر: 86741 / تاریخ انتشار : 1401/2/19 09:17
|

۲۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی استان بوشهر اجرا شد

بوشهریها| مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: سال گذشته ۲۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی استان بوشهر اجرا شد.

بوشهری ها / سرهنگ خلیل رفعتی عصر یکشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر هزار و ۲۶۰ گروه جهادی فعال است که در طول سال خدمات گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۲۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی استان بوشهر در حوزه آبرسانی، آسفالت، جاده بین مزارع، اقتصاد مقاومتی، آموزش و مهارت‌آموزی اجرا شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به مسئولیت‌های این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج سازندگی متولی گروه‌های جهادی است.

وی تاکید کرد: اگر گروه‌های جهادی بسیج و گروه‌های جهادی سایر نهادها هم‌افزایی لازم با هم داشته باشند می‌توان بیش از گذشته با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در عرصه‌هایی که لازم است به جامعه هدف، خدمات ارائه کرد.

رئیس مجمع جهادی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: امیدواریم گروه‌های جهادی امروز نه به عنوان یک خیریه بلکه به عنوان نهادهای حامی پیشرفت در روستاها و مناطق خود محسوب شوند.

حیدر قایدی چغادکی بیان کرد: مجمع جهادی استان، نماینده رسمی تمام گروه‌های جهادی در استان است که با رأی‌گیری از میان اعضای شورای جهادی شهرستان‌های سراسر استان انتخاب می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز خوشبختانه گروه‌های جهادی از حالت خیریه و ارائه خدمات کوچک عبور کرده و به این اندیشه رسیده‌اند که منطقه‌ای کشور را در نظر گرفته و با تمرکز ۵ تا ۱۰ ساله بر آن منطقه، به اهداف تعیین شده در آن منطقه دست یابند.

کلیدواژه

مسئول سازمان بسیج

رئیس مجمع جهادی استان بوشهر

سرهنگ خلیل رفعتی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی