سیاست / شناسه خبر: 86748 / تاریخ انتشار : 1401/2/19 11:15
|

باید تجربه‌های دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز به کار گرفته شود

بوشهریها| استاندار بوشهر گفت: باید از تجربه‌های دفاع هشت ساله و آزادگان در برابر دشمن بعثی برای ایستادگی و مقاومت در جبهه اقتصادی استفاده شود.

بوشهری ها /

استاندار بوشهر: باید تجربه‌های دفاع مقدس در جنگ اقتصادی امروز به کار گرفته شود

روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد محمدی‌زاده در نشست با آزادگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ایستادگی رزمندگان در برابر دشمن بعثی تجربه‌های ارزشمندی است که می‌توان برای مقابله با جنگ اقتصادی امروز علیه ایران به کار بست.

استاندار بوشهر افزود: نتیجه جنگ اقتصادی موفقیت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در این راستا کمک به دولت انقلابی و مردمی در همه عرصه‌ها از جمله جبهه فرهنگی و اقتصادی ضروری است.

محمدی‌زاده ادامه داد: ملت ایران از مقاومت خسته نمی‌شود و چنانکه در عرصه‌های مختلف مقابله با دشمنان سربلند بیرون آمده ، بدون شک در جبهه اقتصادی نیز پیروزی از آن ایران اسلامی است.

وی با اشاره به مطالبات بحق آزادگان بوشهری، تاکید کرد: حل مشکلات و مطالبات آزادگان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها باید در اولویت برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند، افزود: آزادگان سربلند ایرانی در دوران اسارات زیر شکنجه‌های فراوان رژیم بعث عراق وفاداری خودشان را به نظام ثابت کردند.

کلیدواژه

استاندار بوشهر

جنگ اقتصادی

دفاع مقدس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی