سیاست / شناسه خبر: 86765 / تاریخ انتشار : 1401/2/20 08:53
|

واگذاری زمین در نوار ساحلی استان بوشهر برای اجرای طرح نهضت مسکن

بوشهریها| استاندار بوشهر بر لزوم تلاش به منظور شناسایی و واگذاری زمین در نوار ساحلی شهرها و روستاهای استان و همکاری مردم برای اجرای طرح نهضت مسکن تاکید کرد.

بوشهری ها /

 

احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر میزبان صنایع بزرگی از شمال تا جنوب استان است که باید از مواهب آنها بهره‌مند شود.

وی با تاکید بر اینکه صنایع و دستگاه‌های اجرایی استان باید به مسئولیت‌های اجتماعی پایبند باشند خاطرنشان کرد: اجرای مسئولیت‌های اجتماعی قانونی و مصوبات دستگاه‌های مختلف امری ضروری است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی در قانون مصوبه مجلس، مصوبه هیأت دولت، شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی محیط زیست به روشنی بیان شده است که باید به تکالیف واگذار شده به صنایع و شرکت‌ها در این زمینه توجه شود.

وی با تاکید بر ارائه پیشنهادهای موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در برنامه هفتم توسعه افزود: صنایع، معادن و شرکت‌های تجاری و بازرگانی استان بوشهر هم به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود متعهد باشند.

محمدی‌زاده خاطرنشان کرد: قوانین، آئین‌نامه و بخشنامه‌های مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و نهادها از سوی دستگاه‌های مختلف تدوین و تصویب شده که اجرایی شدن آنها امری مهم و ضروری است.

وی با اعلام نارضایتی از وضعیت نسبت مصارف به منابع بانکی در استان بوشهر اضافه کرد: این نسبت باید تا ۹۰ درصد افزایش یابد.

استاندار بوشهر حمایت از ساخت مسکن را ضروری دانست و اضافه کرد: شناسایی زمین در شهرها و روستاها و واگذاری آنها به بخش خصوصی و قشرهای مختلف مردم در اولویت سرعت بخشی به اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر، شناسایی و واگذاری زمین در نوار ساحلی شهرها و روستاها و مشارکت مردم در اولویت است.

کلیدواژه

استاندار بوشهر

نوار ساحلی استان بوش

طرح نهضت مسکن

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی