سیاست / شناسه خبر: 86769 / تاریخ انتشار : 1401/2/20 11:10
|

سه ناشر بوشهری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند

بوشهریها| معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر گفت: سه ناشر پرکار این استان به ۲ صورت حضوری و مجازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت می‌کنند.

بوشهری ها /

سه ناشر بوشهری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند

وحید حیدری افزود:  انتشارات حله با مدیریت صالحه رئیس و زمزمه‌های روشن به مدیریت عباس رئیسی به صورت  حضوری و مجازی و نشر دریانورد به مدیریت غلامرضا دریانورد بصورت مجازی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در قالب این نمایشگاه به مدت یک روز غرفه‌ای به استان بوشهر اختصاص می‌یابد که در آن برنامه‌های رونمایی، معرفی و نقد و بررسی کتاب و نمایش کتاب نویسندگان بوشهری، میز تخصصی، پخش کلیپ و سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر با محور مقاومت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و  ارشاد استان بوشهر اضافه کرد: در معرفی، نقد و رونمایی از کتاب  و هم سخنرانی مدیرکل و سایر برنامه‌هایی که به معرفی استان می‌پردازد، مقاومت و بیان ایستادگی سرافرازانه بوشهری‌ها مانند رئیس علی دلواری، محور اجرای برنامه‌های غرفه استان بوشهر قرار می‌گیرد.

حیدری در ارتباط با اهمیت حضور ناشران استانی در نمایشگاه تهران اظهار کرد:  با توجه به بین المللی بودن این نمایشگاه، شرکت  ناشران فعال استانی می‌تواند نقش موثری در معرفی نویسندگان موفق و توانمند استان بوشهر داشته باشد.

وی افزود: علاوه بر این بازدید بالای عموم مردم و حضور ناشران سراسر کشور بستر مناسبی را برای معرفی ناشران استانی و همچنین تبادل اطلاعات و تجربه‌ها فراهم کرده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و  ارشاد استان بوشهر یادآورشد: در زمان حاضر ۸۰ پروانه نشر در استان صادر شده است که از این تعداد ۲۰ پروانه غیر فعال هستند.

نمایشگاه کتاب از ساعت ۱۰ صبح تا هشت شب، از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۳۱ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، همچنین این رویداد در فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعت در سامانه ketab.ir در این روزها فعال است.

کلیدواژه

معاون فرهنگی

نمایشگاه بین‌المللی کتاب

مطبوعاتی اداره کل فرهنگ

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی