سیاست / شناسه خبر: 86771 / تاریخ انتشار : 1401/2/20 11:47
|

رویکرد مجتمع گاز پارس جنوبی شکل‌گیری زنجیره تامین در داخل است

بوشهریها| مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: رویکرد این شرکت شکل‌گیری زنجیره تامین است تا نیازهای ضروری مجتمع از داخل کشور تامین شود و در این راستا نگاهی فناورانه وجود دارد.

بوشهری ها /

رویکرد مجتمع گاز پارس جنوبی شکل‌گیری زنجیره تامین در داخل است

 روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز سه‌شنبه به نقل از احمد باهوش در بازدید از واحدهای مختلف کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی  بیان کرد: حمایت از تولید کننده‌های داخلی و شرکت های دانش بنیان برای تامین نیازهای این مجتمع گازی به عنوان یک اصل مطرح است.

وی افزود: امید است تولید کننده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در سایه‌ تعامل و همکاری و مطالعات دقیق نیازهای مهم پارس جنوبی را بررسی کنند و برای تامین نیازهای حیاتی و ضروری این مجموعه بزرگ گام بردارند.

باهوش ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاه به ساخت داخل و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، سهم بزرگی در حمایت از سازندگان و توانمندی داخل دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات، مسیر رشد و شکوفایی این شرکت‌ها را هموار و انگیزه سازندگان داخلی را بالا برده است و امروز متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی با ساخت قطعات و تجهیزات نماد این حرکت بزرگ هستند.

باهوش اظهار کرد: کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی با ارائه‌ خدمات فنی مهندسی دانش‌بنیان به صنایع و پروژه‌های در دست ساخت با هدف درآمدزایی توانسته است گام بلندی در مسیر تبدیل از واحد پشتیبان به واحد مولد سرمایه بردارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: متخصصان و کارکنان خلاق و نوآور کارگاه مرکزی، به عنوان یکی از ستون‌های تولید پایدار گاز، با اقدامات جهادی در تعمیرات اساسی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز

مجتمع گاز پارس جنوبی

احمد باهوش

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی