سیاست / شناسه خبر: 86778 / تاریخ انتشار : 1401/2/21 08:58
|

ورزشکار دیری قهرمان جهان شد/کسب ۳ مدال وجابجایی رکورد دوی با مانع

بوشهریها| علی قاسمی ورزشکار دیری در چهاردهمین دوره المپیاد آتش‌نشانان جهان موفق به کسب سه مدال و جابجایی رکورد دوی ۴۰۰ متر با مانع شد.

بوشهری ها /

ورزشکار دیری قهرمان جهان شد/کسب ۳ مدال وجابجایی رکورد دوی با مانع

علی قاسمی در حاشیه مراسم استقبال از وی در بازگشت از مسابقات المپیاد آتش نشانان جهان اظهار داشت: تیم ملی ایران در چهاردهمین دوره المپیاد آتش‌نشانان جهان که به میزبانی کشور پرتغال و در شهر لیسبون برگزار شد، با ۱۶ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشت.

دونده ملی پوش دیری افزود: بنده نیز در این مسابقات در سه رشته مختلف دو و میدانی شامل دو ۴۰۰ با مانع، چهار در ۱۰۰ متر امدادی و پرش ارتفاع به ترتیب مدال طلا، نقره و برنز کسب کردم و همچنین موفق شدم رکورد ۴۰۰ متر با مانع مسابقات را جابجا کنم.

وی با بیان اینکه از سال ۸۵ تاکنون عضو تیم ملی هستم، ادامه داد: در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸و ۲۰۲۲ میلادی توانسته‌ام مدال‌های مختلف جهانی برای کشورم کسب کنم.

قاسمی مهم‌ترین دغدغه خود را حمایت‌های مالی دانست و تاکید کرد: ورزشکاری که به سطح تیم ملی می‌رسد هزینه‌های زیادی مانند هزینه مربی، وسایل ورزشی و سایر هزینه‌های جانبی دارد که انتظار می‌رود مسئولین در این زمینه یاریگر ورزشکاران باشند.

وی عنوان کرد: در این سال‌هایی که عضو تیم ملی بوده‌ام آن طور که باید از سوی مسئولان حمایتی نشده‌ام، اما خوشبختانه امسال فرماندار شهرستان دیر حمایت خوبی از بنده داشته‌اند که از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها مستمر باشد.

چهاردهمین دوره مسابقات المپیاد آتش‌نشانان با حضور ۵۰ کشور جهان از تاریخ ۳۰ آوریل تا ۷ می (۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت ماه) در شهر لیسبون کشور پرتغال برگزار شد.

کلیدواژه

علی قاسمی

دیری قهرمان جهان

ورزشکار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی