سیاست / شناسه خبر: 86787 / تاریخ انتشار : 1401/2/22 08:37
|

سرپرست فرمانداری دشتستان از اجرای طرح کاروان خدمت در دشتستان خبر داد+ جزییات خبر

بوشهری ها / سرپرست فرمانداری دشتستان 21 اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه در خصوص طرح کاروان خدمت که در جهت رسیدگی به مناطق کم برخوردار خدمت می کند گفت: کاروان خدمت طرحی است که با حضور کلیه دستگاه ه

بوشهری ها / سرپرست فرمانداری دشتستان 21 اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه در خصوص طرح کاروان خدمت که در جهت رسیدگی به مناطق کم برخوردار خدمت می کند گفت: کاروان خدمت طرحی است که با حضور کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان از بعد ازظهر 4 شنبه 21 اردیبهشت ماه تاا جمعه 23 اردیبهشت ماه هفته جاری با همراهی گروه های جهادی به صورت میدانی در نقاط کم برخوردار شهرستان که این هفته در بخش بوشکان  است انجام می شود.

 صادق بوستانی در این خصوص ادامه د اد: با توجه به بازدید های ما از مناطقی که از امکانات کافی بهره مند نیستند، طرح کاروان خدمت در این مناطق اجرایی می شود. در این طرح همه دستگاه ها در بخش مستقر و میز خدمت ارائه می دهند و مسائل و مشکلات مردم را بررسی و  پیگیری می نمایند و مطمئناً بسیاری از مشکلات مردم با این برنامه ریزی حل می شود . همچنین با هماهنگی های انجام شده تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز در کاروان خدمت حضور پیدا می کنند و دستورات لازم را جهت حل مشکلات مردم صادر می نمایند.

وی با اعلام اینکه نیروهای جهادی و نیروهایی که در حوزه محرومیت زدایی خدمت می کنند در این طرح شرکت خواهند کرد اظهار کرد: 150 نفر از مدیران دستگاه های اجرایی، کارشناسان و مدیران کل استانی در این طرح شرکت می کنند تا توانند در حد توان پاسخگوی مطالبات مردم این بخش و رفع مشکلات مردم باشند.

سرپرست فرمانداری دشتستان در خصوص فعالیت مثبت مشاورین خود در حوزه های مختلف عنوان کرد: مشاور حوزه تعاونی  ها فعالیت ها و تلاش های ارزنده ای در این بخش در حوزه مشاوره خود انجام داده، جلسات متعددی در حوزه قدرتمند کردن تعاونی ها و بررسی مشکلات تعاونی ها در این بخش گرفته شده، در حوزه انتظامی نیز مشاور انتظامی برای بررسی مشکلات نظامیان بازنشسته در بخش برنامه هایی را مد نظر قرار داده است.

بوستانی با بیان اینکه  یکی دیگر از کارهایی که در کنار گروه های جهادی در حال انجام آن هستیم استفاده از بنیادهایی مانند بنیاد علوی است که با رایزنی صورت گرفته این بنیاد بخش هدف خود در استان بوشهر را بخش ارم و بوشکان در راستای اشتغالزایی قرار داده است، ادامه داد: خیرین سلامت و مدرسه ساز، بسیج ادارات و مهندسین، مشاورین خانواده و برخی معاونین استاندار در این ظرح همراه ما هستند.  

وی از انجام تمامی خدمات طرح کاروان خدمت به مردم به صورت رایگان در بخش بوشکان خبر داد و افزود: در این طرح خدمات گسترده پزشکی از جمله ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی، مشاور تغذیه، دام پزشکی، آمبولانس با تمامی امکانات و .... در این منطقه مستقر هستند و به صورت رایگان به مردم خدمات ارائه می دهند.

بوستانی برگزاری میز خدمت در این طرح را بسیار ارزشمند و مفید دانست و ادامه داد: جوشکار، نجار، تعمیرکار لوازم خانگی، تعمیرکار تراکتور و ... نیز همراه ما در این طرح جهت ارائه خدمات رایگان به مردم این بخش هستند.


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

صادق بوستانی

کاروان خدمت

بوشکان

گروه هی جهادی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی