سیاست / شناسه خبر: 86797 / تاریخ انتشار : 1401/2/24 10:18
|

طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با شجاعت دولت و پشتیبانی‌های رهبر معظم انقلاب اجرا و توطئه‌های دشمنانی که سفره ملت ایران را هدف گرفته

بوشهری ها /

طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توطئه‌های دشمنان را  نقش برآب کرد

محمد تقی ایرانی روز شنبه در یادواره شهدای بخش دلوار تنگستان افزود: اسکتبار جهانی در جنگ روسیه و اکراین جنگ اقتصادی نان را شکل داد و امروز در تلاش هستند انبارهای کشورها را از آذوقه و ارزاق عمومی کشورها و امت‌های آزاده از جمله ایران را خالی کنند اما این توطئه آنان از سوی رهبر معظم انقلاب بخوبی تشخیص داده شد.

وی بیان کرد: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در مسیر پیشگیری از توطئه دشمنان اجرا شده است؛ شاید در ابتدا فشارهایی بر ملت به وجود آید اما به طور حتم مسیر روشنی در انتظار ملت ایران است.

ایرانی با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی اضافه کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس عده ای به عنوان ستون پنجم به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و شهدا خیانت کردند امروز نیز عده ای ستون پنجم اقتصادی دشمن وارد عمل شده و به این ارزش‌ها و آرمان‌ها خدشه وارد می کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ذخیره سازی کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها انجام شده و هیچ نگرانی وجود ندارد اما یک عده فرصت طلب دلال اقدام به احتکار، گران فروشی و کم فروشی می‌کنند و  آگاهانه یا ناآگاهانه با این اقدام خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با وجود همه دست اندازی‌های دشمن اما ملت ایران با بصیرت خود همواره در مسیر آرمان‌های شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و این ایستادگی باعث به شماره انداختن نفس‌های استکبار جهانی شده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران در طول تاریخ با دینداری، شجاعت و جوانمردی پای ایران ایستادند امروز نیز در عرصه مقاومت در مقابل ظلم و جور جهانی با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب پای این نظام همواره ایستانده اند.

ایرانی اظهار کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی افسران جنگ نرم خود را به میدان فرستاده اند تا از راه فرهنگ، دین، اخلاق و مباحث اجتماعی دل مردم را خالی کنند و به نحوی سفره و اقتصاد ملت ایران را نشانه گرفته اند؛ به فکر ناقص خود اینگونه اندیشیده اند که این ملت با این ترفندها از آرمان‌های خود عقب نشینی می کنند اما این بار نیز با بصیرت و درایت این ملت، دشمن شکست چند باره خود در مقابل عزم و اراده ملت ایران را تجربه خواهد کرد.

کلیدواژه

عادلانه یارانه‌ها

طرح مردمی سازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی