سیاست / شناسه خبر: 86806 / تاریخ انتشار : 1401/2/24 13:40
|

ورود بازرسی به ۲ مناقصه در پارس جنوبی/۵۷ میلیاردریال صرفه جویی شد

بوشهریها| بازرس کل استان بوشهر گفت: با ورود بازرسی به دو پرونده مناقصه در پارس جنوبی، ۵۷ میلیارد ریال به نفع دولت صرفه جویی شد.

بوشهری ها /

ورود بازرسی به ۲ مناقصه در پارس جنوبی/۵۷ میلیاردریال صرفه جویی شد

اسحاق شهبازی اظهار داشت: در راستای انجام تکالیف نظارتی سازمان بازرسی کل کشور بر فرآیند معاملات دستگاه‌های اجرایی، بررسی و نظارت بر مناقصات یکی از شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه پارس جنوبی، در دستور کار بازرسان گروه نفت و گاز این بازرسی کل قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ایراداتی در نحوه برگزاری و برآورد اولیه این مناقصات و همچنین نحوه انتخاب کمترین قیمت تحصیل شده در هر دو مناقصه، وجود دارد.

بازرس کل استان بوشهر ادامه داد: موضوع به منظور اتخاذ تصمیم مناسب و لحاظ صرفه و صلاح دولت توسط کمیسیون مناقصه شرکت مذکور، به مدیرعامل شرکت مذکور اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه اجرای توصیه‌های فنی و تخصصی بازرسی کل استان از سوی مدیران شرکت، مناقصات مذکور تجدید و در برگزاری مجدد مناقصه و اعمال نظر تخصصی این مرجع، اصلاحاتی در برآورد اولیه و همچنین نحوه برگزاری این مناقصات معمول شد.

شهبازی بیان کرد: علیرغم افزایش قیمت‌ها در سال جدید، پس از بازگشایی پاکات قیمت و انتخاب برندگان مناقصه، مجموعاً مبلغ ۵۷ میلیارد و ۶۲۱ میلیون ریال صرفه جویی به نفع دولت حاصل شد.

کلیدواژه

بازرس کل استان بوشهر

ورود بازرسی

اسحاق شهبازی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی