سیاست / شناسه خبر: 86807 / تاریخ انتشار : 1401/2/24 13:45
|

ظرفیت بازار سرمایه در پروژه‌های عمران شهری بوشهر استفاده می‌شود

بوشهریها| رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ظرفیت بازار سرمایه در پروژه‌های عمران شهری بوشهر استفاده می‌شود.

بوشهری ها / حیدر رفاهی صبح شنبه در نشست کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورا با مدیران عامل شرکت‌های سرمایه گذاری و توسعه بوشهر و اردبیل اظهار داشت: امروز اداره شهر با تکیه بر عوارض ناپایدار مانند صدور پروانه و ارزش افزوده و غیره امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به مطالبات شهروندان، رفتن به سوی درآمد پایدار و تمرکز بر جذب سرمایه گذار و تعریف پروژه‌های سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت بازار سرمایه در پروژه‌های عمران شهری یک ضرورت انکارناپذیر است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: در ادوار گذشته در زمینه سرمایه گذاری کار جدی صورت نگرفته و یکی از اولویت‌های ما در شورای ششم توجه ویژه به سرمایه گذاری و استفاده از بازار سرمایه است.

وی خاطرنشان کرد: از همین رو برای اولین بار در بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان جذب اوراق مشارکت دیده شده که ۳۰۰ میلیارد تومان آن با رویکرد تفریحی توریستی و با محوریت پارک لیان خواهد بود.

رفاهی افزود: تدوین بسته‌های سرمایه گذاری شهرداری یکی از مطالبات جدی شورا بوده که این بسته‌ها در حال آماده شدن است که بعد از تصویب در شورا فراخوان عمومی خواهد شد تا شاهد شهری آباد و زیبا باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: این مهم با همت عالی شورا و شهرداری تحقق می‌یابد.

کلیدواژه

رئیس کمیسیون

پروژه‌های عمران شهری

حیدر رفاهی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی