سیاست / شناسه خبر: 86810 / تاریخ انتشار : 1401/2/25 08:42
|

معلمان افسران فضای مجازی و جهاد تبیین هستند

بوشهریها| مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهربا تاکید بر اینکه معلمان افسران فضای مجازی و جهاد تبیین هستند،گفت:جهاد تبیین تنها نسبت به دشمن نیست بلکه بایددر داخل کشور و خانواده نیز روشنگری کنیم.

بوشهری ها /

معلمان افسران فضای مجازی و جهاد تبیین هستند
علی موحدی عصر شنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان دیر با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، اظهار داشت: منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت انسان سازی است و محصول نهایی آموزش و پرورش باید تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر لزوم حفظ کرامت معلمی، افزود: اولین کسانی که باید حرمت و شأن معلمی را پاس بدارند، خود ما معلمان هستیم.

وی ادامه داد: فراهم کردن اسباب معیشت و رفاه معلمان لازم است اما قبل از اینکه به فکر معیشت معلم باشیم باید حرمت او را پاس بداریم.

موحدی عنوان کرد: اگر همه اقشار جامعه در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلم قیام کنند آن وقت ارزش دارد.

معلمان افسران فضای مجازی و جهاد تبیین هستند

وی تاکید کرد: سایه و دیوار معلم و آموزش و پرورش باید بلند باشد و اگر می‌خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم باید بهترین امکانات و فضاها در اختیار آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان اینکه نمونه‌های ایثارگری و جانفشانی معلمان بویژه در دوران کرونا در سراسر کشور کم نیست، اضافه کرد: ما در دلمان ماند یک سریال ۱۰۰ قسمتی ساخته و نقش معلم در آن بیان شود که مردم همزاد پنداری کنند.

موحدی با تاکید بر اینکه معلمان افسران فضای مجازی و جهاد تبیین هستند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین تنها نسبت به دشمن نیست بلکه باید در داخل کشور و خانواده خودمان نیز روشنگری کنیم.

وی خواستار بیان دستاوردهای نظام اسلامی توسط معلمان شد و بیان داشت: تا زمانی که نسبت به مطلبی یقین پیدا نکرده‌ایم آن را در فضای مجازی منتشر نکنیم و آبروی افراد را نبریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره قانون رتبه بندی معلمان، گفت: در این دولت رتبه بندی به قانون تبدیل شد و این قانون نسبت به لایحه رتبه بندی در دولت گذشته مزیت‌های بیشتری از جمله افزایش اعتبارات و حذف سهمیه بندی دارد و شامل معلمان جدید الورود و رسته آموزشی نیز می‌شود.

معلمان افسران فضای مجازی و جهاد تبیین هستند

وی با تشکر از همراهی مردم در بازگشایی مدارس در ۱۴ فروردین سال جاری با وجود هجمه‌ها علیه آموزش و پرورش، ابراز کرد: در دو سال و نیم شیوع کرونا با مجازی شدن آموزش چنان گسست تربیتی در دانش آموزان ایجاد شده که جبران آن سخت است.

موحدی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت آموزش و پرورش تعداد ۳۶ زمین چمن مصنوعی و هشت سالن ورزشی مختص مدارس دخترانه با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث می‌شود و تلاش می‌کنیم به آمار ۷۰ زمین چمن مصنوعی در استان برسیم.

وی عنوان کرد: نوسازی ناوگان عمومی آموزش و پرورش استان نیز در قالب طرح شهید زالی انجام می‌شود.

کلیدواژه

مدیرکل آموزش و پرورش

معلمان افسران

مجازی و جهاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی