سیاست / شناسه خبر: 86837 / تاریخ انتشار : 1401/2/27 11:26
|

هنوز نرخ جدید نان فانتزی در استان بوشهر ابلاغ نشده است

بوشهریها| رئیس بازرسی اتاق اصناف بوشهر گفت: هنوز نرخ جدید نان فانتزی در این استان مصوب نشده است و این نانوایی‌ها باید کماکان با همان قیمت پیشین فعالیت کنند.

بوشهری ها /

هنوز نرخ جدید نان فانتزی در استان بوشهر ابلاغ نشده است

 

سید علیرضا سید رضازاده افزود: فعالیت نانوایی‌های استان بوشهر به صورت مداوم رصد می‌شود و با گرانفروشی و دیگر تخلف‌های صنفی این واحدها برخورد قانونی می‌شود.

وی در باره تعطیلی برخی از نانوایی‌های سطح شهر بوشهر اعلام کرد: میزان تعطیلی مجاز در نانوایی‌های سنتی ۳ روز است و توقف فعالیت با هدف امتناع از پخت با قیمت‌های پیشین تخلف است.

رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: در روزهای اخیر چند مورد پرونده تخلف برای نانوایی‌های شهرستان بوشهر تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مصطفی گراشی عنوان کرد: نانوایی‌ها سهمیه آرد اردیبهشت ماه خود را با نرخ قبلی دریافت کرده‌اند و مشکلی برای پخت ندارند.

وی اعلام کرد: بوشهری‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند گرانفروشی یا تعطیلی خارج از قانون را به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند یا با سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

قرار است نرخ جدید نان‌های حجیم و نیمه حجیم در فرآیند اصلاح نرخ آرد واحدهای صنف و صنعت اعلام شود اما بارها از سوی مسئولان اعلام شده است که این نرخ تاثیری در قیمت نان سنتی نخواهد داشت.

کلیدواژه

رئیس بازرسی

سید علیرضا سید

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی