سیاست / شناسه خبر: 96912 / تاریخ انتشار : 1401/3/2 22:27
|

پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر

شهردار برازجان پیام تبریکی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر منتشر کرد. متن این پیام به شرح زیر است.

بوشهری ها /*پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر*

 
*بسم الله الرحمن الرحیم*
 
حماسه تاریخی و بی بدیل آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ تحقق عملی وعده‌ی الهی در آیه ۲۴۹ سوره مبارکه بقره است که می‌فرماید: *"چه بسیار گروه‌های کوچکی که به فرمان خدا، بر گروه‌های عظیمی پیروز شدند و خداوند، با صابران (و استقامت‌کنندگان) است"*. واقعه‌ای تاریخی و شکوهمند در تاریخ انقلاب و ایران که درس وحدت، استقامت و حرکت در مسیر اطاعت از ولی‌امر و وعده‌ی نصرت الهی در صورت حرکت در مسیر حق را -خط به خط- در اندیشه و روح همه‌ی بیداردلان و روشن‌ضمیران حک نمود.
 
سوم خردادی که نشان داد وقتی راهت، راه حق باشد و جز خدا در نظر نداشته باشی، ابایی از شمار فراوان دشمنان و فراوانی ابزارشان در دل راه نخواهد یافت زیرا عِده‌ها و عُده‌ها در برابر الطاف الهی هیچ‌اند.
 
اینجانب به رسم وظیفه و ادای دِین به جایگاه رفیع شهدا و همه‌ی سربازان و مدافعان حریم انقلاب و میهن، سالروز حماسه‌ی تاریخی فتح خرمشهر را به پیشگاه مقام معظم رهبری، خانواده‌ی معظم شهدا و ملت قهرمان ایران تبریک عرض نموده، توفیق حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه‌ی اطاعت از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی را برای خود و همه‌ی همشهریان عزیز و دلسوزان ایران اسلامی آرزومندم.
 
*مرتضی قدوسی*
*شهردار برازجان*

کلیدواژه

برازجان

شهردار برازجان

مرتضی قدوسی فرد

آزادسازی خرمشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی