تنگستان / شناسه خبر: 96938 / تاریخ انتشار : 1401/3/7 09:01
|

وضعیت کرونایی تنگستان آبی شد

بوشهریها| دکتر حسن ملکی زاده افزود: براین اساس شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، جم، دشتستان، دشتی، عسلویه، کنگان و گناوه در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

بوشهری ها /

وضعیت کرونایی تنگستان آبی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس آخرین ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر وضعیت کرونایی تنگستان از زرد با خطر متوسط به آبی ۸۰درصد از مجموع ۱۰ شهرستان‌ این استان در وضعیت کم خطر قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین براساس آخرین ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان تنگستان از زرد به آبی کرونایی شمار شهرستان‌های زرد استان بوشهر به ۲۰ درصد کاهش یافت.

ملکی زاده اضافه کرد: براین اساس در زمان حاضر تنها شهرستان‌های دیر و دیلم در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر از ۵۰۰ تخت پیش بینی شده برای بستری بیماران مبتلا به کرونا بیش از ۹۰ درصد آنها خالی است و این بیانگر روند کاهشی بیماری در استان بوشهر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در زمان حاضر ۱۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

ملکی زاده یادآورشد: بعد از ۲ سال و اندی از شیوع بیماری کووید ۱۹ در زمان حاضر هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست.

وی گفت:  از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۴ هزار و ۵۱۸ نفر در این استان به این ویروس مبتلا و ۲ هزار و ۱۶۵ نیز بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

کلیدواژه

دکتر حسن ملکی زاده

وضعیت کرونایی

کرونا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی