سیاست / شناسه خبر: 97061 / تاریخ انتشار : 1401/3/11 09:59
|
فرماندار دشتستان در نشست با اصحاب رسانه؛

مهم ترین اولویت ما توسعه شهرستان است/رسانه ها در مشکل بحران آب و زمین خواری همکاری کنند+ جزییات خبر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان 10 بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: مهم ین اوویت ما توسعه شهرستان است رسانه ها باید ر خصوص مشکل تنش و بحران آب و زمین خواری، آگاهی مردم را بالا ببرند و ر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان 10 بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: مهم ین اولویت ما توسعه شهرستان است رسانه ها باید در خصوص مشکل تنش و بحران آب و زمین خواری، آگاهی مردم را بالا ببرند و روشنگری کنند.

احمد بنافی با اعلام اینکه رسالت رسانه باید پیغمبر گونه باشد عنوان کرد: رسانه یکی از المان های موثر دموکراسی جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است که امروز ماموریت دشواری دارد.
 

وی با تاکید بر اینکه پیام رسانه باید مبتنی بر اخلاق باشد و حقیقت را به تصویر بکشد اظهار کرد: دنیای فنی و تکنولوژی در حال ابتکار است کسی در این فضا موفق است ک مبتنی بر این تحولات بتواند موفق باشد. دنیای کنونی از حیث محتوا نیز تغییر کرده زیرا اطلاعات و دادها زیاد و انبوهی از تراکنش های خبری ایجاد شده است.

بنافی ادامه داد:  اگر میخواهیم در جامعه ای رشد کنیم باید صاحبان رسانه پایبند یک اصول بنیادی باشند،  اگر این اصول بهم خورد جامعه دچار فروپاشی می شود.

فرماندار دشتستان وجه و رسالت رسانه را به دو صورت  فنی و محتوایی بیان کرد و اداامه داد: شما رسانه ها حق دارید با من همکاری کنید یا همکاری نکنید، من نیز هیچ شکایت و گله ای از انتقادات شما نخواهم داشت، اما مهم ترین نکته، توسعه شهرستان است که در این راستا باید تلاش کنیم.

وی در خصوص بحران آب شهرستن عنوان کرد: منابع آبی دشتستان به خطر افتاده و در وضعیت بحرانی هستیم، در این خصوص نیاز به اطلاع رسانی و همکاری رسانه ها داریم.

بنافی افزود: امروز می خواهیم برای چهار هزار و ۱۵۵ نفر جوان خانه اولی خانه بسازیم و زمین و پروانه ساخت و آب و برق  رایگان که تا ۱۰ هزار واحد طرح توسعه دارد که انشاالله ساخته شود.

فرماندار دشتستان در پاسخ به مشکلات خبرنگاران عنوان کرد: بزودی جلسه ای با رئیس اداره ارشاد در خصوص رفع مشکلات خبرنگاران برگزار خواهم کر و خود خبرنگاران نیز  در این جلسه حضور خواهند داشت.


وی با بیان اینکه تبیین و روشنگری وظیفه رسانه هاست گفت:  50 درصد از نخبگان استان بوشهر از دشتستان است، نخبگان بدلیل حمایت نشدن ثبت اختراعات در استان به پایتخت مراجعه میکنند که میطلبد اصحاب رسانه دراین خصوص یاری رسان باشد. رسانه باید جامعه را هوشمند بسازد.



 

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

احمد بنافی

فرماندار دشتستان

نشست با اصحاب رسانه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی