سیاست / شناسه خبر: 97096 / تاریخ انتشار : 1401/3/13 16:42
|
معاون رئیس جمهور در جلسه شورای اداری دشتستان:

برای حل مشکل کم آبی وزارت نیرو با تمام قدرت در صحنه است

بوشهری ها /اسماء بوستانی: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: استراحت در دولت جهادی و انقلابی سیزدهم معنا و مفهومی ندارد و باید شب و روز در خدمت مردم باشیم تا بتوانیم برخی عقب ماندگی های

بوشهری ها /اسماء بوستانی: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: استراحت در دولت جهادی و انقلابی سیزدهم معنا و مفهومی ندارد و باید شب و روز در  خدمت مردم باشیم تا بتوانیم برخی عقب ماندگی های سال‌های اخیر را جبران کنیم.

سید محمد حسینی روز جمعه 13 خردادماه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت پرتحرک و با انگیزه‌ای است که با هدف ایجاد تحول و تغییر به نفع مردم روی کار آمده است اظهار کرد: امروز مشکل کمبود آب در همه استان‌های کشور وجود دارد، برای حل این مساله  باید راهکارهایی اندیشیده شود و وزارت نیرو با تمام قدرت در صحنه خواهد بود.

حسینی با اعلام اینکه رئیس جمهور پیگیر مساله کم آبی است عنوان کرد: مشکلات بحران آب در استان بوشهر به وزارت نیرو انتقال داده می شود، شورای عالی آب در خصوص رفع مشکلات آب تشکیل شده و ان شالله شاهد کاهش مشکلات کم آبی در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به وجود مشکلات در اکثر راه های کشور نیز بیان کرد: طی این 43 سال خدمات بسیار اغرزشمند و ارزنده ای به ملت شریف ایران ارائه شده، اما هنوز شاهد کاستی ه9ایی در حوزه های مختلف هستیم که تمام تلاشمان را برای وضع بهتر در کشور بکار خواهیم گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور سلامت و بهبود وضعیت مراکز درمانی را از اولویت‌های نخست دولت سیزدهم عنوان کرد و در این خصوص بیان کرد: به همت و تلاش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  امروز در مقابله با ویروس کرونا سربلند هستیم و شاهد صفر شدن مرگ و میر کشور براثر  بیماری کووید ۱۹ هستیم.

حسینی صفر شدن مرگ و میر ناشی از کرونا بعد از ۲ سال و ۱۰۰ روز را افتخاری برای دولت  دانست و در این خصوص گفت: در کشورهای اروپایی هنور ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر روزانه مبتلا به کرونا هستند و آمار قابل توجهی مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس دارند. این موفقیت در کشور به همت همکاری مردم و مدافعان سلامت صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات فراوان و مشترک همه مردم در نقاط مختلف کشور عنوان کرد:  انتظارها باید معقول و منطقی باشد زیرا منبع درآمد دولت هم محدودیت‌هایی دارد، در دولت قبل در دقیقه ۹۰ مطالباتی مطرح شد که این مطالبات را در زمان خودشان انجام نشد، دولت فعلی برنامه دارد که با انضباط مالی فعالیت های عمرانی انجام دهد، زیرساخت‌ها را تکمیل کند .

حسینی با بیان اینکه زیبنده نیست در یک کشور اسلامی شاهد فقر، فلاکت و بدبختی عده ای باشیم افزود: شرایط کشور باید به گونه ای تغییر یابد که بتوانیم به آن افتخار کنیم، ر هر مرحله‌ای که تلاش کرده ایم به نتیجه رسیده ایم، کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اگر سردار سلیمانی به عنوان مدیر تراز انقلاب اسلامی برای ما الگو شود به طور حتم می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم ادامه داد: امام خمینی ره در راستای خدمت به خلق کمیته امداد، جهاد سازندگی و سایر نهادهای انقلابی را تاسیس کرد، ما نهیز باید همین راه را ادامه دهیم.

بر اساس این گزارش،  دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور پنجشنبه شب برای انجام سفری یکروزه وارد استان بوشهر شد و در روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان حضور یافت.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

معاون پارلمانی رییس جمهور

سید محمد حسینی

شورای اداری دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی