سیاست / شناسه خبر: 97489 / تاریخ انتشار : 1401/4/2 09:54
|

پایگاه موقت کانون پرورش فکری در دفتر تسهیلگری بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهریها| پایگاه موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر بوشهر در منطقه سرتُل با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری راه اندازی شد.

بوشهری ها /

پایگاه موقت کانون پرورش فکری در دفتر تسهیلگری بوشهر راه‌اندازی شد

روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از موسوی نژاد اعلام کرد: با ابلاغ بخشنامه وزارت کشور و برگزاری جلسه مشترک میان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیران دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر های بوشهر و برازجان، برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی در محله‌های کمتر برخوردار این دو شهر انجام شد.

وی بیان کرد: راه اندازی دفتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر تسهیلگری بوشهر در راستای غنی سازی خلاءهای اوقات فراغت کودکان مناطق کم برخوردار شهر بوشهر است.

سید عباس موسوی نژاد گفت: دفتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می‌کند.پایگاه موقت کانون پرورش فکری در دفتر تسهیلگری بوشهر راه‌اندازی شد

وی افزود: راه اندازی این پایگاه‌های موقت با استفاده از ظرفیت موجود دفاتر تسهیلگری و توسعه محلات بوشهر و برازجان در حوزه‌های نیروی انسانی، فضای آموزشی و نفوذ فرهنگی میان جامعه هدف انجام می شود.

به گفته موسوی نژاد توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و از وظایف اصلی سازمان اجتماعی کشور و دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی در استانداری ها است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: برنامه ریزی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در راستای ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ضروری است.

موسوی نژاد افزود: طراحی الگوی اوقات فراغت مفرح مبتنی برآموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان، براساس علایق و با توجه به رده سنی آنها انجام شده که با مشارکت و همراهی سازمان‌های مرتبط و همکاری دفتر تسهیلگری در محله های جنوب شهر بوشهر اجرا می‌شود.

وی گفت: در زمان حاضر ۲ دفتر تسهیلگری محلی در استان بوشهر فعال است که محله‌های رایانی، سرتل و امامزاده بوشهر و محله‌های حسین آباد، اکبرآباد، فرهنگیان و کوی گرمسیری برازجان را زیر پوشش قرار داده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: دفاتر تسهیلگری در محله‌های حاشیه‌ای و کمتر توسعه یافته شهری مستقر می‌شوند و به عنوان رابط مردم با بخش دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تلاش می‌کنند در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت شهری این محله‌ها اقدام کنند.

کلیدواژه

پایگاه موقت کانون

پرورش فکری کودکان و نوجوانان

روابط عمومی استانداری بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی