سیاست / شناسه خبر: 97490 / تاریخ انتشار : 1401/4/2 10:30
|

مشکلات متعدد مدارس فوتبال در بوشهر/ حمایت‌ها افزایش یابد

بوشهریها| مدارس فوتبال شهرستان بوشهر با مسائل و مشکلات متعدد و مختلفی روبرو هستند که انتظار می‌رود مسئولان فوتبال و ورزش استان برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

بوشهری ها /

مشکلات متعدد مدارس فوتبال در بوشهر/ حمایت‌ها افزایش یابد
 نعمت‌الله امین‌نژاد: استان بوشهر را نخستین نقطه ایران می‌دانند که فوتبال در آن بازی شده است و این موضوع بیانگر سابقه طولانی فوتبال در این استان است.

مدارس فوتبال نقش مهمی در تقویت فوتبال پایه به عنوان رده‌ای اثرگذار در فوتبال دارند و در صورتی که به مسائل و مشکلات مدارس فوتبال رسیدگی شده و حمایت لازم انجام شود، شاهد آینده‌ای بهتر برای فوتبال خواهیم بود.

مدارس فوتبال شهرستان بوشهر با مسائل و مشکلات متعدد و مختلفی روبرو هستند که انتظار می‌رود مسئولان فوتبال و ورزش استان برای رفع این مشکلات تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

لزوم رسیدگی به مشکلات مدارس فوتبال

در همین راستا هم اندیشی مدیران مدارس فوتبال شهرستان بوشهر با حضور رئیس هیأت فوتبال، دبیر هیئت، رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی استان و با شرکت مدیران مدارس فوتبال شهرستان برگزار شد.

مدیران مدارس فوتبال شهرستان بوشهر در این نشست از وضعیت موجود مدارس فوتبال و نحوه برگزاری و زمان مسابقات مدارس فوتبال انتقاد داشته و مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

به اعتقاد مدیران مدرسه فوتبال شهرستان بوشهر، هیئت فوتبال به مسائل مدارس فوتبال رسیدگی چندانی نمی‌کند و سال گذشته فقط در دو رده مسابقات را برگزار کرد.

از دیگر مسائلی که توس مدیران مدارس فوتبال مطرح شد این بود که هیئت فوتبال به رده‌های ۱۲ و ۱۳ سال اهمیت چندانی نداده و مسابقات به طوری شخصی و با کمک فقط یک باشگاه آن هم به دلخواه تیم را انتخاب می‌کردند و هیئت فوتبال هیچ نظارتی در این مورد نداشتند.

مدیران مدارس فوتبال در ادامه این نشست در مورد نحوی بهتر برگزار شدن فستیوال‌ها در این هوای گرم و شروع فصل تابستان ۱۴۰۱ پیشنهاداتی به رئیس هیأت فوتبال و دیگر اعضا ارائه دادند.

مشکلات متعدد مدارس فوتبال در بوشهر/ حمایت‌ها افزایش یابد

تدوین برنامه ویژه برای مدارس فوتبال

دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران مدارس بیان داشت: ما می‌توانیم موانع و مشکلات مدارس فوتبال را به راحتی و با یک برنامه ریزی درست و تدوین شده محقق سازیم.

حسین مرادی خاطرنشان کرد: با کمک مدیران دلسوز و علاقمند به کار در مدارس فوتبال شهرستان و حتی در استان بوشهر می‌توانیم مشکلات را از بین ببریم و آینده روشنی برای مدارس فوتبال در استان رقم بزنیم.

وی گفت: امسال هیچ هیچ باشگاهی حق برگزاری مسابقاتی به عنوان فستیوال را ندارد و همه فستیوال‌ها و در تمامی رده‌های سنی زیر نظر هیئت فوتبال برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر بیان داشت: مدارسی که مجوز رسمی مدارس فوتبال و تاییدیه را دریافت نکردند، حق ورود به مسابقات را ندارند و با بررسی‌های به عمل آمده، آنان رسماً تعطیل خواهند شد.

دنبال ارتقای کیفی و کمی مدارس هستیم

امیرحسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در نشست هم اندیشی مدیران مدارس فوتبال شهرستان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی در عرصه فوتبال است.

وی اضافه کرد: امسال سعی خواهیم کرد، فستیوال‌های مدارس فوتبال در تمامی رده‌ها سنی را به خوبی برگزار کنیم به طوری که این فستیوال‌ها مورد رضایت تمامی مدیران باشد و مثل سال‌های گذشته نخواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: هدف ما ارتقای سطح کیفی و هم کمی همه مدارس فوتبال در مسابقات و در فستیوال‌ها و همچنین در بازی‌های است که در آینده انجام خواهد شد.

در پایان این نشست پنج نفر از مدیران مدارس، به عنوان کاندیدای کار گروه معرفی شدند که دو نفر از مدیران (عباس قائم پناه از مدرسه خلیج فارس پنبه ریز با ۹ رأی و فرشاد کرمی از مدرسه ایرانیان با ۹ رأی) به عنوان اتاق فکر و کار گروه مدیران مدارس فوتبال شهرستان بوشهر انتخاب شدند.

 

کلیدواژه

دارس فوتبال شهرستان بوشهر

مدارس فوتبال در بوشهر

نعمت‌الله امین‌نژاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی