سیاست / شناسه خبر: 97509 / تاریخ انتشار : 1401/4/2 14:15
|
رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان؛

اتاق اصناف را در بدترین شرایط زمانی تحویل گرفتیم

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان گفت: اتاق اصناف را در بدترین شرایط زمانی تحویل گرفتیم که یکی از این شرایط بد وجود ویروس کرونا بود.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس اتاق اصناف شهرستان دشتستان گفت: اتاق اصناف را در بدترین شرایط زمانی  تحویل گرفتیم که یکی از این شرایط بد وجود ویروس کرونا بود.

حسین کمالی یکم تیر ما در مراسم گردهمایی بزرگ اصناف دشتستان با بیان اینکه هیچ کس منکر زحمات و نقش اصناف در کشور نیست اظهار کرد: اخرین نقش افرینی اصناف در زمان کرونا بود که با وجود تعطیلی های گسترده تعطیلی های گسترده در کنار پزشکان  تلفات جانی و خسارات مالی  را تحمل کردند و با اتحاد و همدلی در کنار دولت و نظام و مردم ایستادند و این اتحاد و همدلی را ادامه خواهند داد. 

کمالی با اعلام اینکه اتاق اصناف را با 400 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم عنوان کرد: بعدها متوجه شدیم که این بدهی دوبرابر است اما با همکاری خزانه دار و روسای اتحادیه ها مشکلات مالی را سرو سامان داد.

وی با اشاره به منصف بودن اصناف دشتستان در همه حوزه ها بیان کرد:  تمامی اصناف و نیروی انتظامی در اوج شیوع کرونا در زمان تعطیلی ها حرمت یکدیگر را نگه داشته و با حوصله به انجام وظایف خود می پرداختند تا اکنون که کرونا را شکست داده ایم.


وی در خصوص بی انصافی و بی مهری برخی افراد  نسبت به اتاق اصناف گفت: افراد انگشت شماری هستند که نسبت به اتاق اصناف بی انصافی می کنند، باید بگویم که این جشن بدون هزینه کرد حتی یک ریال از اتاق اصناف برگزار شده تمامی هزینه های این مراسم از هزینه های شخصی و گرفتن اسپانسر تامین شده است.


بر اساس این گزارش، در این آیین از کتاب (کاسب حبیب خداست)  نوشته حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز رونمایی شد.

 

عکاس: رعنا بنی تمیم

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

اتاق اصناف

حسین کمالی

گردهمایی اصناف

روز اصناف

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی