سیاست / شناسه خبر: 97544 / تاریخ انتشار : 1401/4/5 08:54
|

۸۰ درصد نانوایی‌های شهرستان دیر به کارت‌خوان هوشمند متصل شدند

بوشهریها| معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: نصب کارت خوان هوشمند در ۸۰ درصد از نانوایی‌ها شهرستان انجام شده است.

بوشهری ها /

۸۰ درصد نانوایی‌های شهرستان دیر به کارت‌خوان هوشمند متصل شدند

مصطفی فخرایی در آغازین روز تحویل دستگاه کارت خوان هوشمند در شهرستان دیر اظهار داشت: نصب کارت خوان هوشمند در ۸۰ درصد از نانوایی‌ها شهرستان انجام شده است که بعد از نصب کارت خوان هوشمند، فروش نان با این دستگاه‌ها انجام می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر افزود: فعلاً با توجه به اینکه آرد یارانه‌ای به واحدهای نانوایی پرداخت می‌شود، شکل پرداخت یارانه‌ها تغیر نخواهد کرد و اخذ وجه از طریق آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان با هر کارت بانکی اعضای خانواده خود می‌توانند اقدام به خرید نمایند و به هیچ عنوان تغییری در قیمت و محدودیتی در میزان خرید نان در این طرح وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ایجاد رانت و قاچاق آرد مؤثر دانست و ادامه داد: در این طرح میزان فروش نانوایی‌ها از طریق اتصال به کارت خوان‌های هوشمند مشخص می‌شود و به ازای تعداد نان‌های فروخته شده یارانه نان به نانوا تعلق می‌گیرد.

کلیدواژه

معاون سیاسی

کارت‌خوان هوشمند

مصطفی فخرایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی