سیاست / شناسه خبر: 97554 / تاریخ انتشار : 1401/4/5 10:54
|

خلیج فارس تا روز سه‌شنبه مواج و متلاطم است

بوشهریها| کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا روز سه شنبه به ویژه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه خلیج فارس در برخی از ساعت‌ها با وزش بادهای شمالی، مواج و متلاطم خواهد شد.

بوشهری ها /

خلیج فارس تا روز سه‌شنبه مواج و متلاطم است

پیام مساعدی افزود: در این مدت علاوه بر تلاطم دریا، وقوع گردوخاک محلی و نفوذ گرد و غبار فرا منطقه‌ای به استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در این مدت با افزایش دمای هوا در سطح استان، رسیدن دما به آستانه ۵۰ درجه بخصوص مناطق غیر ساحلی  پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۸ و ایستگاه بهرگان دیلم با ۲۷ درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی از نقاط با باد وگرد و خاک پیش‌بینی می‌‎شود.

مساعدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر درساعت و در ساعت‎ هایی از بعدازظهر تا اوایل شب ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۲۲، جزر اول ساعت ۱۴:۱۸، مد دوم ساعت ۱۹:۴۱ جزردوم ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود.

کلیدواژه

کارشناس اداره کل هواشناسی

مواج و متلاطم

وقوع گردوخاک

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی