سیاست / شناسه خبر: 97555 / تاریخ انتشار : 1401/4/5 10:56
|

یکی از مصدومان حادثه کارخانه سیمان دشتستان جان باخت

بونشهریها| یکی از مصدومان حادثه پست برق کارخانه سیمان دشتستان به نام "حمید پورخوبیاری" که به بیمارستان شیراز منتقل و تحت درمان بود، امروز جان باخت.

بوشهری ها /

یکی از مصدومان حادثه کارخانه سیمان دشتستان جان باخت

 روابط عمومی شرکت سیمان دشتستان روز شنبه اعلام کرد: پورخوبیاری از کارکنان این شرکت در حین انجام تعمیرات برنامه‌ریزی‌ شده بخش آسیاب سیمان و براثر اتصال یکی از تابلوهای برق به همراه سه تن دیگر دچار سوختگی شد.

براساس این گزارش، مرحوم پورخوبیاری با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز  و پیگیری‌های مستمر مدیریت شرکت، ظهر امروز دار فانی را وداع کرد.

این گزارش می افزاید، حال عمومی سایر مصدومان حادثه مطلوب بوده و یکی از آن‌ها با طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

در ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۲۹ خرداد ماه اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث سوختگی چهار نفر از کارکنان شرکت سیمان دشتستان  این شرکت شد.

مصدومان از کارکنان واحد برق هستند که در این محل مشغول فعالیت بودند و پس از ایمنی محل حادثه از سوی اکیپ ایمنی کارخانه توسط مرکز بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و با پی گیری استاندار بوشهر زمینه اعزام سه نفر از مصدومان که سوختگی ۲۰، ۶۰ و ۷۰ درصد داشتند با بالگرد از بیمارستان سوختگی گناوه به شیراز فراهم شد تا روند درمان آنان با شتاب بیشتر و کیفیت مطلوب تری پیگیری شود.

کلیدواژه

مصدومان حادثه

کارخانه سیمان

حمید پورخوبیاری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی