printlogo


پاسخگویی مستقیم مدیر کل صمت استان بوشهر به 25 درخواست مردمی در بستر سامد(111)
پاسخگویی مستقیم مدیر کل صمت استان بوشهر به 25 درخواست مردمی در بستر سامد(111)
کد خبر: 118270 تاریخ: 1401/5/13 09:36

بوشهری ها / مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با حضور در دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در روز چهارشنبه 12 مردادماه 1401 به 25 درخواست مردمی در حوزه صمت بصورت مستقیم پاسخ و سپس جهت رسیدگی لازم ثبت نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در راستای مشارکت در اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به ‌منظور دسترسی آسان مردم شریف استان با حضور در دفترمدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهردر محل پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ) بصورت برخط مستقیم و بدون واسطه به مشکلات و خواسته های مردمی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از طریق تلفن 111 پاسخ داد .

مدیر کل صمت استان بوشهر دراین باره افزود : سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات اداره کل بازرسی استان هم یکی دیگر از پل های ارتباطی مردم عزیز استان بوشهر است که در این خصوص حوزه صنعت ، معدن و تجارت با توجه به نوع درخواست و انتقادات مربوطه تا کنون پاسخ های متعددی در حوزه صمت ازطریق این سامانه ارائه و تعیین تکلیف نموده است .

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد : مرکز سامانه پاسخگویی (124) مستقردر اداره کل صمت استان به صورت مستمربه درخواست ها ، انتقادات و رفع مشکلاتی نظیر تخلفات اقتصادی و غیره پاسخگو می باشد .

همچنین بخشی دیگر پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات مردمی از طریق مراجعه حضوری در حال انجام می باشد که می تواند بخش اعظمی از مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم در حوزه صنعت ، معدن و تجارت را مرتفع نماید .

لینک مطلب: http://booshehriha.ir/News/118270.html