مدیر بازاریابی، تجاری سازی و تجارت بین الملل پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: هدف پارک علم و فناوری حمایت از صاحبان ایده تا ..
بوشهری ها /اسماء بوستانی: مدیر بازاریابی، تجاری سازی و تجارت بین الملل پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: هدف پارک علم و فناوری حمایت از صاحبان ایده تا مرحله تبدیل ایده به محصول است.
حمید باشی ۱۱ بهمن ماه در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پارک با ورود صاحبان ایده خدماتی از جمله فضای استقرار، فضای کارگاهی، خدمات توانمندسازی، مشاوره های مختلف، بحث های تجاری سازی و انتقال فناوری، توسعه بازار، حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی، بازارسازی، بازاریابی، خدمات مالکیت فکری، ثبت اختراع و ثبت برند را جهت تبدیل ایده به محصول به آن ها خواهد داد.
وی افزود: هدف پارک ارائه تمامی این خدمات به فرد جهت حمایت از ایده تا تبدیل شدن آن به یک محصول و عرضه محصول به صنعت و بخش های مربوطه است.
باشی با اشاره به دغدغه مسئولین نسبت به اشتغال ۵۰ درصدی جوانان بومی به صورت خدماتی یا حراستی عنوان کرد: امروزه پارک علم و فناوری این ادبیات در عرصه اشتغال را تغییر داده است.
مدیر بازاریابی، تجاری سازی و تجارت بین الملل پارک علم و فناوری خلیج فارس با اعلام اینکه ۱۶۰ شرکت دانش بنیان و فناوری در پارک علم و فناوری بوشهر مستقر هستند، ادامه داد: برخی از این شرکت ها محصولات هایتک را با بالاترین سطح فناوری و برای اولین بار در کشور تولید کرده اند؛ برخی شرکت ها نیز موفق به تولید اولین ها در کشور شده اند.
وی افزود: پیشنهاد ما به صنایع نفت و گاز این است که بجای جذب نیروی خدماتی محصولات هایتک ما را خریداری کنند.
باشی با اشاره به اینکه شرکت های پارک علم و فناوری در حال تولید محصولات و تجهیزات سطح بالا هستند، ادامه داد: این شرکت ها قادر به عرضه محصولات خود به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستند.
مدیر بازاریابی، تجاری سازی و تجارت بین الملل پارک علم و فناوری با اعلام اینکه برخی محصولات ما توانایی رقابت با محصولات اروپایی و آمریکایی را دارد، افزود: جوانان بومی ما قادر به تولید محصولاتی که در سطح بالای تکنولوژی صنعت استفاده می شوند، هستند و امروز در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی شاهد شرکت این جوانان و محصولاتشان هستیم.