سیاست / شناسه خبر: 62204 / تاریخ انتشار : 1399/5/20 10:29
|
در جلسه تقدیر از خبرنگاران توسط فرماندار دشتستان مطرح شد؛

دلیل بالا بودن آمار فوتی های کرونایی در دشتستان داشتن بیماری های مختلف مبتلایان/ آزادسازی ۲۲۴۵ هکتار زمین به نفع دولت

بوشهری ها/ اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در جلسه تقدیر از خبرنگاران دشتستان گفت: توجه به نقش رسانه یکی از عوامل پیشرفت و توسعه یافتگی هر جامعه است.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در جلسه تقدیر از خبرنگاران دشتستان گفت: توجه به نقش رسانه یکی از عوامل پیشرفت و توسعه یافتگی هر جامعه است.


به گزارش بوشهری ها از پیام عسلویه، فتح الله نوروزی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا روز خبرنگار را به عنوان روز پاسداشت حقیقت جویی و حقیقت طلبی گرامی داشت اظهار کرد: خبرنگار نه به عنوان سرباز بلکه به عنوان سردار در حوزه رسانه است که در تنویر افکار عمومی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: نگاه ما به رسانه ها با دید شفافیت، صداقت و اطلاع رسانی دقیق در حوزه خودشان است و این نکته مهم باعث ایجاد اعتماد بین مردم، مسوولین و خبرنگاران می شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به همکاری رسانه ها برای پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: در خصوص رفع مشکلات خبرنگاران در دشتستان در هفته دولت جلسه ای با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد و نماینده مردم دشتستان تشکیل خواهد شد، مشکلات و مسائل مطرح و جهت پیگیری در اختیار نماینده دشتستان قرار خواهد گرفت.

نوروزی با اعلام اینکه از ۱۴ اسفند ماه تاکنون پیگیر پیشگیری و مسائل و مشکلات مربوط به کرونا بوده ایم افزود: در این خصوص ۲۱ هزار بازدید از ادارات، صنوف و گشت های مشترک انجام شد.

وی آمار مبتلایان به کرونا تا ۱۹ مردادماه در دشتستان را ۱۸۹۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: حدود ۱۵۸۶ نفر از مبتلایان بهبود یافته اند و ۱۱۲ نفر فوتی داشته ایم.

فرماندار دشتستان یکی دلایل فوتی های زیاد بیماران کرونایی در دشتستان را داشتن بیماری های مختلف مبتلایان اعلام کرد و بیان داشت: در تکمیل تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اقداماتی انجام شده؛ زیرساخت های حوزه سلامت نیز تقویت شده است.

نوروزی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی بیمارستان ۱۷ شهریور افزود: با تخصیص اعتبار سفر رییس جمهور برای بیمارستان ۱۷ شهریور، این بیمارستان پیشرفت بیشتری خواهد داشت و اگر فاز اول حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد برسد مناقصه فاز دوم برگزار خواهد شد.

وی از آزادسازی ۲۲۴۵ هکتار زمین به نفع دولت از سال ۹۸ تا خرداد ماه ۹۹ خبر داد و عنوان کرد: این فعالیت هنوز برای مردم قابل لمس نیست.

نوروزی در پاسخ به پیام عسلویه در خصوص عدم فعالیت خانه جوان بیان کرد: در جلسه با معاون وزیر ورزش مشکل تجهیزات خانه جوان را مطرح کردیم؛ اقدامات لازم انجام شده و تا آخرین پیگیری های من قرار شد رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان برای گرفتن تجهیزات خانه جوان از بوشهر اقدام کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: وجود خبرنگار در جامعه می تواند باعث پیشرفت و پویایی جامعه شود همانگونه که بازوهای توانمند هر جامعه خبرنگاران هستند.
عبدالرضا شنان پور با بیان اینکه هیچ وقت خود را در حوزه مدیرتی نمی بینم و همیشه جزیی از خانواده شما هستم افزود: برخی از مشکلات و مسائل خبرنگاران بالادستی است و باید از حوزه هیات وزیران رد شود و از حوزه دشتستان خارج است که در این مشکلات را با نماینده دشتستان مطرح خواهیم کرد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

روز خبرنگار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی