جامعه / شناسه خبر: 112 / تاریخ انتشار : 1395/11/29 10:36
|
علیرغم هشدار مسئولین، و آماده باش مدیران؛

در این باد و بارون و طیفون؛ شهردار بندر دیّر کجاست؟

مدت هاست شهردار بندر دیّر به بهانه درس و سرکشی به خانواده خود در مرکز استان، از اواسط هفته از این شهر خارج، و معلوم نیست شهرداری این شهر در ایّام غیبت شهردار، چگونه مدیریت می شود.

بوشهری ها /

 

در حالی که از چند روز گذشته مسئولین استانی و محلی از وقوع سیل در شهرهای جنوبی استان، به خصوص در بندر دیّر هشدارهای مکرری داده، و همه مدیران را به حالت آماده باش فراخوانده اند، شهردار بندر دیّر از چهارشنبه گذشته از این شهر خارج، و در شرایط بحرانی، مدیریت شهری بزرگترین بندر صیادی کشور را به حال خود رها کرده است.

بنا به گزارش های رسیده به «بوشهری ها»، مدت هاست شهردار بندر دیّر به بهانه درس و سرکشی به خانواده خود در مرکز استان، از اواسط هفته از این شهر خارج، و معلوم نیست شهرداری این شهر در ایّام غیبت شهردار، چگونه مدیریت می شود. برخی از شهروندان دیّری در گفتگو با خبرنگار ما از غیبت های مکرر آقای شهردار به شدّت گلایه مندند، و معتقدند شهردارِ شهر می بایست بیش از سایر مسئولین دیگر، به شهر و مشکلاتِ شهر نزدیک باشد.

آخرین خروج جناب شهردار دیّر در حالی صورت می گیرد، که به دلیل هشدارهای مسئولین استانی از وقوع آب گرفتگی و سیلاب، شهر و مدیران شهری در حالِ آماده باش می باشند. این که چرا شهردار یک شهر علیرغم اعلام خطر و اخطار مسئولین استانی، شهر را در شرایط بحرانی رها کرده است، سؤالی است که باید پاسخ داده شود.

یکی از مشکلات پیش روی مدیریت شهری در سال های اخیر در شهرهای استان، عدم حضور برخی خانواده های شهرداران، در شهرِ محلِّ فعالیتِ شهرداران است. موضوعی که می بایست مورد توجه جدی مسئولین استانی و شوراهای اسلامی شهرهای استان قرار گیرد.

 

کلیدواژه

شهردار دیّر

جمالی

بندر دیر

برزگترین بندر صیادی کشور

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی