سیاست / شناسه خبر: 149817 / تاریخ انتشار : 1402/4/20 12:29
|

معمای تعطیلی دانشکده کشاورزی برازجان

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس دانشکده کشاورزی برازجان گفت: از دانشکده کشاورز شهر برازجان استقبال نمی شود.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس دانشکده کشاورزی برازجان گفت: از دانشکده کشاورز شهر برازجان استقبال نمی شود.

به گزارش بوشهری ها، عبدالعلی حسامی 20 تیرماه در گفتگو با خبرنگار بوشهری ها اظهار کرد: امکانات در این دانشکده بسیار خوب است اما دانشجویان مکان این دانشکده را دلیل انصراف و عدم استقبالشان اعلام کرده اند.

حسامی ادامه داد: خبر تعطیلی این دانشکده صحت ندارد اما به دلیل ظرفیت اندک دانشجوهای این دانشکده تصمیمی گرفته شد که در دفترچه ی پذیرش دانشجویان سال جاری قید شده دانشجویان باید ترم اول و دوم ، دروس پایه خود را در شهر بوشهر بگذرانند و پس از آن برای ترم 3 و 4  به دانشکده کشاورزی برازجان منتقل شوند.

وی با اعلام اینکه تعصب ما بر روی برقراری و حضور دانشجو در این دانشکده است، ادامه داد: طبق اعلام وزارت خانه، اگر کمتر از 60 درصد اسامی اعلام شده در دانشکده ها ثبت نام کنند آن رشته و گرایش ها تعطیل خواهد شد.

رئیس دانشکده کشاورزی برازجان با بیان اینکه دستورالعمل وزارت خانه دست ما را در خصوص فعالیت دانشجوها در این دانشکده بسته است، افزود: در سال گذشته 36 دانشجو در این دانشکده نام نویسی کردند، 5 نفر از این دانشجوها اعلام کردند که اشتباه نام نویسی کرده اند و 5 نفر دیگر نیز به دلیل مکان این دانشگاه انصراف دادند.

حسامی با اشاره به آمار بالای دانشجویان در سال های گذشته عنوان کرد:  دلیل عدم استقبال و عدم حضور دانشجوبان در این دانشکده  افزایش دانشکاه های پیام نور، آزاد و علمی کاربردی در سطح استان و در بعد مکان این دانشکده است.

 

 

 

 

کلیدواژه

دانشکده کشاورزی

برازجان

تعطیلی دانشکده

عبدالعلی حسامی

دانشجویان

دانشگاه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی