سیاست / شناسه خبر: 160859 / تاریخ انتشار : 1402/7/25 13:25
|

صدور بیش از ۵۰۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های اداره کل صمت استان بوشهر از صدور ۵ هزار و ۳۶۰ فقره پروانه کسب صنفی در شش ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

بوشهری ها /حسین صدوقی ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های  صنفی با اشاره به تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در استان بوشهر، اظهار داشت: محدودیتی برای صدور پروانه کسب‌وکار در استان بوشهر وجود ندارد و پروانه‌های متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان صادر می‌شود.

صدور بیش از 5000 فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر

وی به صدور پروانه کسب صنفی در استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: در نیمه نخست امسال تعداد 5 هزار و 360 فقره پروانه کسب صنفی با اشتغال 13 هزار و 400 نفر در بخش‌های توزیعی، خدماتی، تولیدی خدمات فنی در استان بوشهر صادر شده است.

صدوقی از تشکیل کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در سراسر استان خبر داد و بیان کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات حوزه اصناف استان در نیمه نخست امسال 48 جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در سراسر استان تشکیل که منجر به مصوباتی برای اجرا نرخ جدید کالا و خدمات، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، تمدید پروانه کسب صنفی منقضی شده ، برگزاری و بروزرسانی انتخابات معوق اتحادیه‌های صنفی شده است

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: برای افزایش مهارت‌های عمومی متقاضیان مجوز صنفی در حوزه بیمه، مالیات، فقه بازار و حوزه‌ها در بازه زمانی مذکور میزان 128 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی در استان ارائه شده است.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات 28 اتحادیه صنفی به منظور بروزرسانی و تعیین اعضای جدید هیئت رئیسه برخی اتحادیه‌ها با نظارت کامل هیئت مربوطه از دیگر اقدامات طی شش ماهه اول سال جاری بوده است.

کلیدواژه

مجوز پروانه کسب

بوشهر

اداره کل صمت استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی