سیاست / شناسه خبر: 160863 / تاریخ انتشار : 1402/7/26 10:39
|

جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس ملت‌ها را بیدار کرد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جنایت‌های بزرگ رژیم اشغالگر ظرف ۱۰ روز اخیر منجر به بیداری ملت‌ها شده به طوری که مردم در بسیاری از کشورها با آمدن به خیابان این جنایت‌ها را محکوم کردند.

بوشهری ها /حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان روز چهارشنبه در گفت و گو در بوشهر اظهار کرد: اوج این دمنشی و خوی وحشی‌گیری شب گذشته در جنایتی بزرگ و غیرقابل بخشش در بیمارستان «المعمدانی غزه» انجام شد که ماوا و مکان زنان و کودکان به خاک و خون کشیده، عده‌ زیادی به شهادت و عده زیادی نیز همچنان در زیر آوار مدفون هستند.

احمدرضا پورخاقان — فکت‌نامه

 

وی بیان کرد: در ۱۰ روز اخیر قریب به یکهزار نفر کودک و ۸۰۰ زن بی دفاع به شهادت رسیدند اما دیشب در بیمارستان المعمدانی که پناهگاه بیماران بویژه زنان و کودکان بود عده خیلی زیادی به شهادت رسیدند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: به طور قطع جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس بی پاسخ نمی‌ماند.

پورخاقان در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: نیروهای مسلح از عنصرهای مهم و محوری در حفظ امنیت هر کشوری از جمله کشور ما ایران محسوب می ‎شوند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی معظم کل قوا کمترین آمار جرم در بین نیروهای مسلح دنیا را دارند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: این بدان معنی نیست که چنانچه افرادی با سواستفاده از این لباس مرتکب جرمی شوند با آنان برخوردی نمی‌شود بلکه برعکس به شدت اعمال قانون می شوند.

وی گفت: کسی که در لباس نگهبانی و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی و حفاظت از مردم و حفظ امنیت می شود اگر مرتکب تخلفی شد، باید با آن برخورد کرد.

پورخاقان اظهار کرد: سعی ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح بر پیشگیری از وقوع جرم است اما اگر در این رهگذر جرمی رخ دهد با شدت با مجرم برخورد می شود تا از وارد شدن خدشه به سلامت و قداست این نیرو جلوگیری شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از صحبت‌های اظهار کرد: در حکم پرونده هواپیمای اوکراینی پس از برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه در نهایت حکم بدوی آن صادر شده و اکنون در دیوان عالی کشور در قسمت فرجام خواهی قرار دارد که منتظر هستیم حکم قطعی صادر و به استماع ملت ایران برسد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح صبح امروز برای بازدید یکی روزه وارد بوشهر شد. نشست شورای قضایی استان بوشهر، دیدار با فرماندهان ارشد نظامی استان بوشهر، سرکشی به خانواده شهدا و نشست با مقامات اجرایی استان بوشهر از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این سفر است.

 

کلیدواژه

سازمان قضایی نیروهای مسلح

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان

بوشهر

دیوان عالی کشور

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی