سیاست / شناسه خبر: 160865 / تاریخ انتشار : 1402/7/26 11:00
|

تأکید بر لزوم اجرای کامل قانون ارتقای نظام سلامت اداری در بانک توسعه تعاون

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهردرجلسه کمیته سلامت اداری استان که با حضور رؤسای شعب تابعه برگزار گردید بر لزوم ارتقای نظام سلامت اداری و رعایت قوانین و مقررات در راستای دستیابی به اهداف سازمانی در بانک توسعه تعاون تاکید کرد .

بوشهری ها /به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان بوشهر،سیدعلمدارشایان مدیر شعب استان در جلسه کمیته سلامت اداری با بیان اینکه سلامت اداری در سازمان ها موضوع بسیار مهمی است که در هر زمان باید به آن توجه شود گفت: اخیراً با تلاش های مدیرعامل و سایر مدیران ستادی بانک قدم های موثری در این خصوص برداشته شده است.

 

 
مدیر شعب استان بوشهر اعلام کرد:اگر همکاران در دوره های آموزشی بانک مشارکت و حضور فعال داشته باشند و رؤسای شعب استان نیز بحث جانشین پروری را جدی بگیرند قطعاً می توان با استفاده از روش ها و آموزش های نوین بانکداری در مواقع مهم تصمیمات درست را گرفته و در شعب آنها را عملیاتی نمایندکه این مهم جلب رضایت مشتریان بانک را در پی دارد.
 
شایان با بیان اینکه شفاف سازی،اصلاح و بهینه سازی روشهای انجام کارو فعالیت ها در بانک،تکریم مشتریان وافزایش رضایت مندی خدمات گیرندگان بایددراولویت کارهای اجرایی همکاران شعب استان قرارگیرد،افزود: باید عمل به قانون و قانونگرایی سرلوحه امور کارکنان و رؤسای شعب استان قرار گرفته و نظارت مستمر بر عملکرد کارکنان و بالعکس،شفاف سازی وظایف و اختیارات و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک نیز نقش موثری در ارائه کیفیت مطلوب کارها خواهند داشت و با توجه به این مطلب که با بهبود مستمر عملکرد کارکنان ، موفقیت بانک را در تحقق اهداف راهبردی و افزایش اثر بخشی فرآیندهای اجرایی خواهند داشت.
 
 گفتنی است در این جلسه علاوه بر مدیر شعب استان ،معاونین مدیریت شعب استان،رؤسای شعب تابعه،رؤسای دوایر و کارشناسان مدیریت شعب استان بوشهر نیزحضور داشتند .

کلیدواژه

بانک توسعه تعاون استان بوشهر

کمیته سلامت اداری

بوشهر

سیدعلمدارشایان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی