سیاست / شناسه خبر: 160866 / تاریخ انتشار : 1402/7/26 11:23
|

لزوم قطع ارتباط کشورهای اسلامی با اسراییل

امام جمعه اهل سنت خارگ گفت: کشورهای اسلامی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسراییل هستند سخنان پیامبر(ص) را بازخوانی کنند.

بوشهری ها /شیخ احمدرضا کنعانی در گفتگو اظهار داشت: خبر حمله هولناک و جنون آمیز رژیم خونخوار و سفاک اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بی‌گناه بقدری سخت و ناباورانه بود که اطلاق بدترین صفات رذیله نمی‌تواند عمق باطن خباثت این اقدام وحشیانه و ددمنشانه را نشان دهد.

لزوم قطع ارتباط کشورهای اسلامی با اسراییل

وی افزود: امروزه با محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل همه این موارد نقض شده و شهادت صدها کودک مظلوم و جلوگیری از ورود غذا، دارو و بهداشت بخشی از این جنایت است.

امام جمعه اهل سنت خارگ تاکید کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم، پر از جنایاتی که رژیم جعلی و ظالم صهیونیستی به غلط رقم زده است.

وی با بیان اینکه کمترین کاری که می‌شود کرد قطع ارتباط کشورهای اسلامی با اسرائیل غاصب است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل هستند سخنان پیامبر (ص) را بازخوانی و قرآن را بخوانند و صحنه‌های هولناک جنایت رژیم صهیونیستی را ببینند، امیدواریم که کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند.

کلیدواژه

رژیم صهیونستی

شیخ احمدرضا کنعانی

جزیره خارگ

طوفان الاقصی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی