سیاست / شناسه خبر: 160873 / تاریخ انتشار : 1402/7/26 13:24
|

۱۳ هزار بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحد‌های صنفی بوشهر

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از انجام بیش‌از ۱۳ هزار مورد بازرسی بر نحوه عرضه کالا و خدمات در واحد‌های صنفی استان در شش نخست امسال خبر داد.

بوشهری ها / مهدی صفوی بیان کرد: در نیمه اول امسال از ۱۳ هزار و ۲۶۸ مورد بازرسی صورت گرفته، تعداد هزار و ۹۶ پرونده تخلف به ارزش ۶۰۴ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود: علاوه بر بازرسی‌های مستمر در سطح عرضه کالا و خدمات در اصناف از طریق سامانه برخط پاسخگویی وزارت صمت، در بخش کالا تعداد گزارش‌های تخلف ثبت شده ۵ هزار و ۴۳۰ مورد بوده که گزارش‌ها بیشتر در بخش منسوجات، پوشاک، کیف‌وکفش، موادخوراکی و محصولات غذایی، انواع وسایل نقلیه و لوازم یدکی مصرفی، اقلام آرایشی و بهداشتی، مبلمان و اثاثیه، لوازم خانگی، کالای برقی، مخابراتی و الکترونیکی، مصالح ساختمانی، دخانیات و سایر اقلام بوده است.
 
مدیر کل صمت استان بوشهر اضافه کرد: عمده گزارش‌های تخلف در بخش خدمات در دوبخش خدمات صنفی به میزان ۸ هزار و ۹۶ مورد و خدمات عمومی غیر صنفی به تعداد ۲۹ مورد بوده است.
 
وی گفت: خدمات صنفی به بخش‌هایی نظیر خدمات تولیدی به تعداد ۷۴۴، توزیعی ۳ هزار و ۸۳۰، فنی ۷۷۶  و خدماتی ۲ هزار و ۷۴۶ مورد بوده است که در بخش خدمات غیر صنفی قالی‌بافی با ۱۶ مورد بیشترین بازرسی را داشته است.
 
صفوی اظهار کرد: هم‌استانی‌ها در صورت دیدن هر گونه تخلف صنفی می‌توانند گزارش خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه برخط پاسخگویی به نشانی WWW.۱۲۴.ir گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

کلیدواژه

واحد‌های صنفی بوشهر

صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

مهدی صفوی

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی