سیاست / شناسه خبر: 160874 / تاریخ انتشار : 1402/7/26 21:04
|
معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان؛

مجموعه فرمانداری از هیچ کاندیدی حمایت نخواهد کرد/ ارائه خدمات طرح سلامت خانواده به مردم رایگان است

بوشهری ها /اســماء بوستانی: معاونت سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان گفت: از فردا ثبت نام داوطلبین نمایندگان مجلس آغاز خواهد شد.

بوشهری ها /اســماء بوستانی: معاونت سیاسی امنیتی  فرماندار دشتستان گفت: از فردا  ثبت نام داوطلبین نمایندگان مجلس آغاز خواهد شد. مجموعه فرمانداری جانبداری و حمایت از هیچ کاندیدی را در نظر ندارد و نخواهد داشت.

مصطفی بارگاهی 26 مهرماه در نشست با روابط عمومی های ادارات و رسانه های دشتستان اظهار کرد: انتخابات را برابر قوانین مورد نظر برگزار خواهیم کرد و رسانه ها باید در راستای امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

بارگاهی با اعلام اینکه دشمنان اسلام مدتهاست با تمامی ابزارها در کشور برای جلوگیری از انتخاباتی سالم و باشکوه برنامه ریزی کرده اند، عنوان کرد: روابط عمومی ها موظفند با خوشفکری و خلاقیت خدمات ارائه شده ادارات به مردم را اطلاع رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار دشتستان با اشاره به طرح سلامت خانواده در برازجان، بیان کرد: طرح سلامت خانواده، طرحی  است که در ۵۸ شهر کشور به عنوان پایولت اجرا شده است. برازجان به لحاظ زیرساخت های مناسب، تجهیزات و توانمندی های مجموعه بهداشت و درمان دشتستان با ارزیابی جهت اجرایی شدن این طرح انتخاب شده است.

وی در خصوص مزایای طرح سلامت خانواده اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه یکی از مهمترین مزایای این طرح کاهش هزینه های درمانی است که برای افراد از دهک یک تا 5 تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه می کردد.

بارگاهی افزود: شهروندان با مراجعه به مراکز بهداشت و درمان می توانند به صورت رایگان از آزمایش، خدمات پزشک عمومی و در صورت نیاز به پزشک متخصص بهره مند شوند.

وی یکی دیگر از اهداف این طرح را پیشگیری از انواع بیماری ها اعلام کرد و ادامه داد: مردم از محور درمان به پیشگیری از بیماری می رسند و در این طرح هر فرد  متوجه نیازمندی های جسمی برای پیشگیری از انواع بیماری ها خواهد شد.

بارگاهی تعداد پایگاه هایی که باید در حوزه طرح سلامت خانواده  خدمات رسانی کنند را ۴۱ پایگاه اعلام کرد و در این خصوص افزود: در این پایگاه ها باید 41 مراقب سلامت و۴۱ ماما وجود داشته باشد که تمام مناطق اعم از توسعه یافته و کم برخوردار از این طرح استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان شعار دولت در حوزه سلامت را عدالت در سلامت عنوان کرد و در این خصوص گفت: با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان ۱۷ پایگاه در خصوص این طرح عملیاتی و در حال ارائه خدمات هستند.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شبکه بهداشت و درمان

مصطفی بارگاهی

فرمانداری دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی