سیاست / شناسه خبر: 160881 / تاریخ انتشار : 1402/7/29 09:09
|

پرونده «آهن‌آلات» منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال احقاق حق شد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با پیگیری های حقوقی زمینه بازگشت حق این سازمان در پرونده «آهن‌آلات» به ارزش ۱۰ هز میلیارد ریال اجرا شد.

بوشهری ها /احمد دشتی‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و رسیدگی به پرونده‌های حقوقی «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» پیگیری‌های فراوانی انجام گرفت و شاهد توفیقات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

پرونده «آهن‌آلات» منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال احقاق حق شد

وی اضافه کرد: زمین‌های مربوط به شهرک توریستی و آزادسازی ۶۰ هکتار از زمین‌های مرغوب منطقه، پرونده آهن‌آلات و دیگر موارد نیز با پیگیری‌های حقوقی به نتیجه رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تصریح کرد: در این پرونده «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» محکوم به پرداخت هزینه آهن‌آلاتی شده بود که اسناد هم بیانگر غیرقانونی بودن چارچوب این معامله بود.

وی تاکید کرد: با حمایت استاندار بوشهر، رئیس کل و قضات دادگستری استان و معاون حقوقی اداره‌کل بازرسی استانداری بوشهر، این پرونده به نفع «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» احقاق حق شد و از خروج بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال جلوگیری به عمل آمد.

دشتی‌زاده عنوان کرد: از همه ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری از هدررفت بیت‌المال و احقاق حق «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: پرونده‌های دیگری از طریق مراجع قضایی در دست پیگیری است که به‌زودی خبرهای خوش و امیدوارکننده‌ای به مردم خواهیم داد.

کلیدواژه

بوشهر

شکایت

منطقه ویژه اقتصادی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی