سیاست / شناسه خبر: 171023 / تاریخ انتشار : 1402/8/20 10:27
|

معاون استاندار: بوشهر پیشگام در اجرای برنامه های فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به سیاست های دولت در عرصه فرهنگی، این استان با اجرای برنامه های مختلف در این بخش، از پیشگامان کشور به شمار می رود.

بوشهری ها /اکبر پورات روز شنبه در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: استمرار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان با استفاده از نیروهای تخصصی و کاردان در حال انجام است که شاهد نتایج مثبتی در این زمینه هستیم.

انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر - ایرنا

وی افزود: بخش مهمی از این برنامه ها که با حمایت دولت در استان در حال برگزاری است از طریق مردم و به شکل خودجوش انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، ازدواج آسان و فرزندآوری است که طی ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است.

پورات ادامه داد: همچنین در خصوص پیشگیری از بیماری های خاص و کنترل بیماری ایدز در استان آموزش و اطلاع رسانی لازم توسط صدا و سیما و رسانه ها انجام می گیرد و سازمان های مرتبط نیز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند.

وی بر ارتقا کیفیت آرد و نان در نانوایی ها و بازدید مستمر از کارخانه های آرد در بحث کیفی سازی تاکید کرد و افزود: در همین راستا بازدید از سیلوهای گندم در استان منظم انجام شده و دانشگاه علوم پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و غله باید نسبت به کیفی سازی نان مصرفی اقدامات لازم انجام دهند و نظرات جامعه و متخصصین این حوزه در جهت ارتقاء کیفیت آرد و نان گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به پدیده حاشیه‌نشینی که از معضلات اساسی است بیان کرد: باید در این زمینه متناسب با شرایط هر منطقه برای رفع این معضل اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی ادامه داد: نیاز است با راهکارهای اساسی معضلات اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد را در جامعه کاهش دهیم.

کلیدواژه

اکبر پورات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر

شورای اجتماعی استان بوشهر

ازدواج آسان

فرزند اوری

محله حاشیه نشین

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی