سیاست / شناسه خبر: 171026 / تاریخ انتشار : 1402/8/20 11:20
|

عضو هیات علمی دانشگاه بوشهر مشمول جایزه استادیاران جوان شد

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: عضو هیات علمی این دانشگاه ، مشمول بهره‌مندی از جایزه استادیاران جوان مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شناخته شد.

بوشهری ها /محمد مدرسی روز شنبه در گفت وگواظهار کرد: زهره زاهدی عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش آموخته مقطع دکترا از دانشگاه لایدن هلند جهت دریافت این جایزه (به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ) از محل برنامه همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور معرفی شده است.

وی افزود: این جایزه جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی به اساتید و دانش‌آموختگان ایرانی مستعد دانشگاه های برتر دنیا و همچنین محققان ایرانی که چندین سال در مراکز برتر علمی فناوری و صنعتی دنیا مشغول به کار بوده‌اند و جذب مراکز علمی داخل کشور می شوند، تخصیص می‌یابد.

 

عضو هیات علمی دانشگاه بوشهر مشمول جایزه استادیاران جوان شد

 

رئیس دانشگاه خلیج فارس یادآورشد: زهره زاهدی یکی از متخصصان برجسته و شناخته شده حوزه شاخص های رسانه های اجتماعی (آلتمتریکس) و ارزشیابی پژوهش در سطح جهان است و در این حوزه انتشارات علمی، فعالیت‌های پژوهشی و جوایز و افتخارات علمی متعددی را کسب کرده است.

مدرسی ادامه داد: جایزه استادیاران جوان به دلیل برخورداری از رزومه علمی قوی و سابقه همکاری پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر جهان به ایشان اختصاص داده شده است.

کلیدواژه

بوشهر

شرکت دانش بنیان

خلیج فارس

هلند

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی