سیاست / شناسه خبر: 20750 / تاریخ انتشار : 1397/3/12 13:49
|
سرپرست شهرداری بوشهر خبر داد:

تدوین برنامه ۵ ساله عملیاتی راهبردی شهرداری بوشهر/ ۵۰ هزار متر مربع آسفالت در محلات جنوبی شهر

بوشهری ها | سرپرست شهرداری بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ۵ ساله عملیاتی راهبردی شهرداری بوشهر در حال تدوین است.

بوشهری ها / سرپرست شهرداری بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ۵ ساله عملیاتی راهبردی شهرداری بوشهر در حال تدوین است. عبدالامیر قاسمی با اشاره به اینکه این برنامه راهبردی برای اولین بار است که در مرکز استان انجام می‌شود، افزود: مطالعات ۵۰ درصد این برنامه توسط مشاور انجام شده است، که امید داریم این کار تحول بزرگی در شهرداری ایجاد کند.

به گزارش « بوشهری ها » وی با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در شهرداری بوشهر در این مدت، خاطرنشان کرد: با چندین سرمایه گذار برای احداث شهر بازی، احداث پلاژ و بازی های آبی در این شهر گفتگو و توافق شده است، و برنامه عملیاتی این پروژه ها در دست اجراست. 
قاسمی جذب سرمایه و سرمایه گذاری در بوشهر را از اولویت های کاری خود در این مدت کوتاه عنوان کرد، و تاکید کرد: سعی و تلاش مجموعه شهرداری به تسریع و شتاب به پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر برای بهره برداری است.
سرپرست شهرداری بوشهر با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین شهرداری بوشهر و اداره کل راه و شهرسازی، گفت: بر اساس این تفاهم ۵۰۰ تن قیر برای بهسازی و آسفالت معابر محلات هدف، شامل کلیه محلات جنوبی شهر تامین می‌شود، که از اول تیر ماه این کار آغاز می گردد. 
 
عبدالامیر قاسمی افزود: تامین ۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر محلات جنوبی از اتفاقات خوب و بزرگی است که در سال جاری انجام می‌شود، که انشاءالله با این اقدام توانسته باشیم خواسته چندین ساله شهروندان این محلات را عملی کنیم.
وی افزود: با ۵۰۰ تن قیر تامین شده ۵۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح محلات هدف انجام می‌شود.
سرپرست شهرداری بوشهر با اشاره به نصب کیوسک دیجیتال اطلاع رسانی در سطح شهر، افزود: این کیوسک دیجیتالی اطلاعات کامل شهری را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد، و به زودی این مجموعه اطلاع رسانی در خیابان لیان غربی نصب می‌گردد. 
قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص وضعیت چرخ و فلک خاطرنشان کرد: ادامه عملیات تکمیل چرخ و فلک در جریان است، که از چهار مرحله تعریف شده کار، بخشی انجام شده است و بخشی دیگر نیز در حال انجام است.
وی افزود: فعالیت اتمام چرخ و فلک از نیمه دوم اردیبهشت ماه شروع شد، که مرحله اول نصب خورشیدی بود، که انجام شد. 
سرپرست شهرداری ادامه داد: مرحله دوم نصب ٢١ عدد روتور روى خورشیدی است که تا کنون ٩ عدد نصب شده است، و تا قبل از پایان خرداد ماه مابقى هم نصب می‌شود. همچنین مرحله سوم نصب خرک ٩ متری گیرنده کابین است، که مقرر شد تا قبل از پایان ماه پارت اول کابین وارد بوشهر شود.

کلیدواژه

عبدالامیر قاسمی

سرپرست شهرداری

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی