سیاست / شناسه خبر: 63620 / تاریخ انتشار : 1400/5/16 20:07
|

آیین معارفه سرپرست شهرداری برازجان برگزار شد+ تصاویر

بوشهری ها/ اسماء بوستانی: آیین معارفه سرپرست شهرداری برازجان با حضوراعضای شورای شهر، معاونین شهردار و کارمندان شهرداری، شنبه 16 مرداد ماه بدون حضور شهردار سابق برگزار شد.

بوشهری ها /بوشهری ها/ اسماء بوستانی: آیین معارفه سرپرست شهرداری برازجان با حضوراعضای شورای شهر، معاونین شهردار و کارمندان شهرداری، شنبه 16 مرداد ماه بدون حضور شهردار سابق برگزار شد.

به گزارش بوشهری ها، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در این مراسم ضمن تشکر از شهرد ار سابق اظهار کرد: سیاست خوب شورای ششم انتخاب شهردار از بدنه شهرداری، بومی شهرستان و استان بود.

ارسطو قایدی با بیان اینکه بنده به عنوان فردی از بدنه شهرداری در شورای شهر هستم عنوان کرد: به همین دلیل درد تک تک کارگران و کارمندان شهرداری را می دانم و در جهت رفع مشکلات آن ها تمام تلاش و توان خود را به کار خواهم گرفت، این امر مهم را خیر و برکتی برای پرسنل شهرداری و مجموعه شهری می دانم.

قایدی افزود: شوراییان برای حفظ جایگاه شورا تمام توان خود را به کار خواهند گرفت، در مدیریت برنامه ریزی اقدامات ارزشمندی را انجام خواهیم داد و در مدیریت شهری هیچ گونه دخالتی نخواهیم کرد زیرا مدیریت شهری بر عهده شهردار است و شورا وظیفه نظارت بر این مدیریت را عهده دار است.

وی  با اعلام اینکه ده روز قبل از شروع به کار شورای ششم هیات رئیسه را انتخاب کردیم ادامه داد: در روز تحلیف نیز شهردار را انتخاب کردیم  تا همدلی و انسجام شورا را نشان دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان شورای جدید را کارآمد و با برنامه دانست و بیان کرد: اکنون بهزاد احمدی از بدنه شهرداری به عنوان شهردار انتخاب شده است زیرا از نیروهای سابقه دار شهرداری است، معاون اجرایی شهرداری بوده و مدیر امور قراردادهای حساس شهرداری نیز بوده است، وی در قسمت های مختلف شهرداری فعالیت داشته و با امید به اینکه با روحیه جهادی برای آبادانی این شهر تلاش کند او را به عنوان شهردار انتخاب کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر برازجان شهرداری برازجان را یکی از باسوادترین شهرداری های استان اعلام و اظهار کرد: امروز در جمع ما شهرداران زیادی حضور دارند که با مدارک تحصیلی بالا هستند و به امید حق شورای جدید از ظرفیت این بزرگواران در انجام امورات لازم استفاده خواهد کرد.

مسیب غریب زاده با بیان اینکه شورای جدید افرادی پخته و توانمند هستند افزود: انتخاب کمیسیون ها و هیات رئیسه بدون رای گیری و تفرقه انجام شد که این مهم نشان از اتحاد و همدلی شوراییان دارد.

وی افزود: برای حفظ انسجام و آبادانی و رفع مشکلات شهرمان 7 نفر شورا با همراهی شهردار یعنی به صورت 8 نفره تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم رضایت خدا و خلق خدا را کسب کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بیان کرد: برازجان نیاز به فعالیت جهادی دارد، از این رو از شهردار جدید خواهان استفاده از تمامی ظرفیت های درون سازمانی شهرداری و نیروهای جوان هستیم.

حاج مهراب بنافی با بیان اینکه شهردار باید فضای همدلی بین پرسنل شهرداری ایجاد کند افزود: زیرا در فضای همدلی خدمت رسانی بهتر و بیشتری به مردم انجام می شود.

سید عبدالمحمد کاظمی در این مراسم عنوان کرد: از شهردار جدید خواستار همدلی و اتحاد کامل با شوراییان و پرسنل شهرداری هستم، انتظار مردم از تغییر مبلمان شهری بیشتر است و در این خصوص شهردار باید به صورت جدی در راستای آبادانی این شهر گام بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر برازجان ادامه داد: شوراییان نیز انسجام و اتحاد خود را حفظ خواهند کرد و پا به پای شهردار برازجان در جهت پیشرفت این شهر گام بر می دارند.

عضو دیگر شورای شهر حسین بی باک اظهار کرد: آنچه باعث پیشرفت می شود تعامل بین شهردار، شورا و مردم است، از شهردار محترم خواهانم برنامه های ارائه شده توسط کاندیداهای شهرداری را مرور و نقاط قوت آن ها را جدا و در بهبود مدیریت شهری از آن استفاده کند.

مهدی بهبهانی نیز عنوان کرد: اولویت اصلی و مهم شوراییان مردم هستند، که با تمام توان باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

عضو شورای شهر افزود:سوالات زیادی در خصوص چرایی انتخاب شهردار جدید از سمت مردم پرسیده شد که در فرصت مناسب پاسخگوی تمامی این سوالات خواهم بود.

سرپرست شهرداری برازجان گفت: از حسن اعتماد شورای شهر تشکر می کنم، شاکرم که بار دیگر و در عرصه دیگر توفیق خدمت گزاری به مردم نصیبم شد.

بهزاد احمدی ادامه داد: عدالت اجتماعی، عدالت شهری و عدالت در بودجه خصوصا برای مناطق کم برخوردار را در اولویت برنامه های خود قرار خواهم داد.

احمدی تکریم ارباب رجوع را مهم ترین امر اعلام و عنوان کرد: در این خصوص باید درب اتاق معاونین و سایر مدیران به روی مردم باز باشد.

وی افزود: قطعا در مدیریت شهری از تجربیات بزرگان شهرداری نیز استفاده خواهیم کرد.

کلیدواژه

بوشهری ها

سرپرست شهرداری برازجان

شهرداری برازجان

معارفه شهردار

شهردار برازجان

شورای ششم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی