سیاست / شناسه خبر: 107896 / تاریخ انتشار : 1401/4/23 13:21
|
در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان در سال جاری مطرح شد؛

مصوبات جلسه قبل توسط مسئولین بر روی زمین مانده/ظلمی که به فرهنگ وارد شده از سمت مسئولین است/حضور کمرنگ مدیران و مسئولین در نماز جمعه

بوشهری ها /اسماء بوستانی: امام جمعه دشتستان ۲۲ تیرماه در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال جاری گفت: حدودا 4 تا 5 مدیر و مسئول در نماز جماعت شرکت می کتتد، چگونه می شود که یک مدیر و کارگزار جمهوری

بوشهری ها /اسماء بوستانی: امام جمعه دشتستان ۲۲ تیرماه در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال جاری گفت: حدودا 4 تا 5 مدیر و مسئول در نماز جماعت شرکت می کتتد، چگونه می شود که یک مدیر و کارگزار جمهوری اسلامی در نماز جماعت شرکت نکند. 

حضور کمرنگ مدیران و مسئولین در نماز جمعه

حجت الاسلام حسن مصلح با تاکید بر حضور پررنگ مدیران در نماز جمعه عنوان کرد: مدیران شهرستان باید در نماز جماعت شرکت کنند زیرا با شرکت کردن مدیران ارشد این شهرستان در نماز جمعه قطعا مابقی مدیران نیز به این سمت کشیده می شوند.

مصلح در خصوص سالروز تاسیس نماز جماعت عنوان کرد: انتظار می رود تمامی مدیران و مسئولین در سالروز تاسیس نماز جماعت پیام تبریک منتشر کنند تا اهمیت نماز جماعت برای مردم  روشن تر شود.

وی با تاکید بر برگزاری میز خدمت و ایستگاه صلواتی در مناسبت های مختلف در سطح شهر بیان کرد: تریبون مقدس نماز جمعه تاکنون حمایت از مدیران و مسئولان نظام، انتقاد سازنده از مسئولین بخش های مختلف، تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی، انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را انجام داده است.

مصلح با اشاره به باشکوه برگزار شدن نماز عید قربان و دعای عرفه افزود: کارمندان و کارکنان دولت نباید با نماز جمعه و مسجد بیگانه باشند.

وی با گلایه از حضور کمرنگ دانش آموزان و دانشجویان در نماز جماعت عنوان کرد: انتظار می رود با مدیریت جدید آموزش و پرورش در دوران بازگشایی مدارس شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان و دانشجویان در نماز جمعه باشیم.

ظلمی که به فرهنگ وارد شده از سمت مسئولین است

فرماندار دشتستان در این جلسه گفت: فرهنگ مظلوم واقع شده، ظلمی که به فرهنگ روا شده از سمت خود ما مسئولین است.

احمد بنافی ضمن گلایه از مسئولین در خصوص عدم پیگیری مصوبات جلسه قبل اظهار کرد: مصوبات جلسه قبل دنبال نشده و توسط خود مسئولین رها شده است، فرهنگ در همه حوزه ها مظلوم واقع شده که این اتفاق نباید رخ دهد.

بنافی با اعلام اینکه دهیاری ها و شهرداری ها در بخش فرهنگ باید پای کار باشند عنوان کرد:دستور جلسه قبل در خصوص اعزام مبلغ یک نظرسنجی بود که با توجه به ارائه گزارش امروز مسئولین در جلسه همین یک نکته هم انجام نشده و مصوبات جلسه قبل بر روی زمین مانده، اگر قرار بر این مصوبات است که مصوبات جلسه قبل توسط مسئولین مربوطه انجام نشود وقت بنده و امام جمعه را نگیرید تا بتوانیم به دیگر امورات مردم رسیدگی کنیم.

وی با تاکید بر انجام وظایف بخشداران و دهیاران در خصوص مصوبات جلسات بیان کرد: در جلسه بعد روستاهای با جمعیت بالا توسط بخشداران فهرست شوند و مصوبات و نتایج برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی در روستاها و بخش توسط بخشدار حتما ارائه شود.

فرماندار دشتستان از انتصاب معاون سیاسی و امنیت فرمانداری در روز های آینده خبر داد و اظهار کرد: در خصوص شرکت مدیران، مسئولین و روسای ادارات در نماز جمعه معاون سیاسی و امنیتی پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

احمد بنافی با اعلام اینکه مسجد و جایگاه نماز جمعه باید محور حل مشکلات مردم شود عنوان کرد: در شهرستان دشتستان 50 دستگاه اجرایی وجود دارد هر هفته باید یک دستگاه اجرایی میز خدمت را در جایگاه نماز برگزار کند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه امام جمعه برازجان از شبکه بهداشت و درمان در خصوص برگزاری همایش ازدواج آسان و فرزندآوری تشکر کرد.

کلیدواژه

برازجاان

دشتستان

شورای فرهنگ عمومی

نماز جماعت

سالروز تاسیس نماز جماعت

امام جمعه برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی