سیاست / شناسه خبر: 118617 / تاریخ انتشار : 1401/6/7 12:01
|

افتتاح طرح توسعه کارخانه جوجه کشی مرغ یک روزه با مشارکت بانک توسعه تعاون

بوشهریها/🔻مساحت این واحد ۳۳۰۰متر مربع بوده که دراین طرح توسعه با اضافه نمودن ۷۰۰ متر مربع مساحت جدید کارخانه به ۴ هزار متر مربع رسیده و در سال گذشته نیز ۲۲.۵ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام داده است

بوشهری ها /طرح توسعه کارخانه جوجه کشی مرغ یک روزه  با مشارکت بانک توسعه تعاون استان بوشهر و  با اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در پنجمین  روز از هفته دولت  با حضور استاندار بوشهر ، نماینده مردم بوشهر ،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار بوشهر ، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر و برخی دیگر از مسؤلان استانی و شهرستانی، دربندرریگ شهرستان گناوه  مورد بهره برداری قرار گرفت .

🔻 این طرح توسعه ای  توسط بخش خصوصی  و با مشارکت مؤثر بانک توسعه تعاون استان بوشهر  «شعبه لیان بوشهر» و در کمتر از ۶ ماه آماده بکار و موجب اشتغالزایی ۱۴ نفر  شده که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

🔻این واحد تولیدی سالانه ظرفیت تولید ۲۵ میلیون قطعه جوجه را دارد که علاوه بر تامین نیاز استان بوشهر، امکان تامین نیازهای  استانهای دیگر را هم دارد.

🔻مساحت این واحد ۳۳۰۰متر مربع بوده که دراین  طرح توسعه  با اضافه نمودن ۷۰۰ متر مربع مساحت جدید کارخانه  به ۴ هزار متر مربع رسیده و در سال گذشته نیز  ۲۲.۵ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام داده است.

🔻  بهره برداری از این طرح  بیانگر عملکرد مثبت بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از کارآفرینی و ایجاد اشتغال های پایدار در مناطق کم برخوردار استان بوشهر می باشد.

 

 

.

کلیدواژه

لیان بوشهر

استاندار بوشهر

بانک توسعه تعاون

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی